فرار عجیب و غریب  راننده خودرو به دلیل دستکاری پلاک در تهران

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ فردی را که اقدام به تغییر ارقام پلاک خودروی خود کرده بود، دستگیر کردند.

عصر روز بیست و سوم فروردین ماه امسال ماموران یگان گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان قزوین بودند که به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و اقدام به استعلام پلاک خودرو کردند که در جریان آن مشخص شد، پلاک فاقد هرگونه سابقه است اما مربوط به خودروی سواری دوو  است و ربطی به سواری سمند ندارد که در همین راستا ماموران برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شدند.

با اطلاع راننده سمند از قصد ماموران، این فرد به جای توقف اقدام به افزایش سرعت خود کرده و به سرعت و با انجام حرکات مخاطره آمیز  به سمت باغ خزانه رانندگی کرد. این فرد در حین تعقیب و گزیز اقدام به ایجاد تصادف عمدتی با چندین دستگاه خودروی سواری نیز کرد تا اقدام به مسدود کردن خیابان کند. اما پس از آنکه در رسیدن به هدفش ناکام ماند، با ایجاد ترمزهای ناگهانی سعی در ایجاد تصادف با خودروی گشت پلیس داشت.  

 با ادامه تعقیب و گریز، مامور گشت پلیس آگاهی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و سپس به سمت لاستیک عقب خودرو شلیک کرد، اما راننده سواری سمند بدون توجه به هشدارها، وارد خیابان ابوذر شده و به رانندگی پرخطر خود ادامه داد. تا اینکه راننده سمند پس از گذشتن از چندین خیابان فرعی به علت ترافیک موجود متوقف شده و در حالی که قصد داشت با پای پیاده فرار کند، دستگیر شد.

با دستگیری متهم و انتقال وی به مقر انتظامی مشخص شد که این فرد به طور ماهرانه‌ای قسمت ایران ۳۱ را به ۳۳ تغییر داده و  باعث عدم اصالت خودروی مذکور شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که با تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.