به گزارش اقتصادنیوز، امشب ساعت ۲۱، حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه‌وبودجه مهمان اتاق گفت‌وگوی «اکوایران» در کلاب هاوس است تا برای اولین بار آمار و ارقام کاهش درآمد براثر تحریم و کرونا را اعلام کند.

حمید پورمحمدی فرمانده بودجه کشور در سازمان برنامه با ذکر آمار کاهش درآمدی‌های نفتی براثر تحریم به بیان اثر کرونا بر زندگی مردم خواهد پرداخت.

او در این گفت‌وگو اثرپذیری بودجه از شوک‌های ارزی را روایت خواهد کرد و در کنار از تدابیر بودجه‌ای برای بازار سرمایه سخن خواهد گفت.

photo_2021-04-15_11-44-25

سید علی مدنی زاده اقتصاددان مطرح ایرانی و عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد شریف نیز به نحوه اصلاحات در بودجه ایران خواهد پرداخت.

این اقتصاددان با اشاره به اهمیت بودجه و اثر آن بر زندگی مردم و کسب‌وکارها آن‌ها اولویت‌هایی اصلاحات اقتصادی را بازگو خواهد کرد. علاوه بر این دو چهره اقتصادی، اقتصاددان کشور نیز در قالب اعضای گروه به طرح سؤال و نظر خواهند پرداخت.

دکتر احمد عزیری معاون بانک مرکزی در دوره مرحوم نوربخش، مرتضی زمانیان عضو هیئت‌علمی دانشکده مدیریت مالی امیرکبیر، دکتر رضا بوستانی معاون اداره عملیات بازار، علی‌رضا توکلی کاشی معاون کانون نهادهای سرمایه‌گذاری، عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی از دیگر اعضای گفت‌وگوی امشب هستند.

مدیریت این نشست بر عهده دکتر مهدی ناجی اصفهانی عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است.

از طریق لینک­های زیر عضو کلاب یا اکانت اکوایران شوید:

https://www.joinclubhouse.com/@ecoirantv

آدرس کلاب:‌

https://www.joinclubhouse.com/club/%D۸%A۷%DA%A۹%D۹%۸۸%D۸%A۷%DB%۸C%D۸%B۱%D۸%A۷%D۹%۸۶

 

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.