نتانیاهو: اجازه نمی‌دهم ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شد نخواهد گذاشت ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

او این سخنان را خطاب به خبرنگاران به هنگام دیدار با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، بیان کرد. او البته در خصوص اتهامات وارده به این رژیم در خصوص حمله خرابکارانه به تأسیسات هسته‌ای نطنز چیزی نگفت.

نتانیاهو مدعی شد: ایران هرگز از تلاش برای تسلیحات هسته‌ای و موشک دست بر نمی‌دارد. من هرگز به ایران اجازه نمی‌دهم تا به ظرفیت هسته‌ای به منظور تحقق هدف قتل عامی خود در راستای محو اسرائیل دست پیدا کند.

نتانیاهو که میزبان لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا بود، در گفتگو با وی مدعی شد: ایران به حمایت از تروریسم در ۵ قاره ادامه می‌دهد و می‌خواهد تا تسلیحات هسته‌ای را به دست آورد. ایران خواهان تخریب اسرائیل هست و برای دستیابی به این نتیجه کار کرده است.

او در ادامه اظهارات بی اساس خود خطاب به لوید آستین مدعی شد: هر دوی ما بر اهمیت اجتناب از جنگ آگاهیم. او با اشاره به موزه یادبود هولوکاست مدعی شد: اسرائیل هرگز اجازه نخواهد داد چنین اتفاقی دوباره رخ دهد.

نتانیاهو مدعی شد: ایران بزرگترین تهدید منطقه به حساب می‌آید.

همچنین وزیر دفاع آمریکا نیز اعلام کرد از گزارشها در خصوص گزارشها در خصوص حادثه تاسیسات هسته ای نطنز آگاه است؛ اما از اظهار نظر در خصوص آن خودداری کرد.

وزیر دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد: تلاشهای دیپلماتیک با ایران در خصوص توافق هسته ای ادامه می یابد.

گفتنی است پیشتر نیویورک تایمز به نقل از منابعی گفت حادثه نطنز در نتیجه انفجاری رخ داد که رژیم صهیونیستی مسبب آن بود. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران بعداً گفت رژیم صهیونیستی عامل این حادثه است و هدفش از این کار، برهم زدن گفتگو‌ها برسر برجام است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.