کنایه اسکوچیچ به کارلوس کی روش

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم سوریه در دیداری دوستانه  اظهار داشت: پیامی به همه بازیکنان فوتبال دادیم که دیده می‌شوند. این پیامی بود که همه بدانند برای دعوت به تیم ملی شانس دارند. نیمه اول نکاتی داشتیم که جای پیشرفت دارد. البته در این دو ماه پیش رو فرصتی هست که روی برخی نقاط کار کنیم. از نیمه دوم بازی هم زیاد راضی نبودم.

*به جای صحبت از میزبانی بحرین باید خودمان را قوی کنیم

سرمربی تیم ملی ایران در مورد میزبانی بحرین عنوان کرد:  این تصمیم از قبل گرفته شده بود. بهتر است که الان در مورد این موضوع صحبت نکنیم و خودمان را قوی و آماده کنیم. مسابقات هر جایی که برگزار شود ما باید آماده تحویل یک تیم خیلی خوب باشیم.

* ایران صددرصد باید صعود کند
وی در مورد میزان شانس صعود تیم ملی ایران، گفت: صحبت شانس نیست، صدرصد باید صعود کنیم و این کار را می‌کنیم، بازیکنان تیم ملی ایران این توانایی را دارند.

*به خاطر محدودیت های کرونایی برای تهیه لیست مشکل داشتیم

به گزارش فارس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با سوریه اظهار داشت: باید تاکید کنم برای تهیه لیست بازیکنان خیلی مشکل داشتیم. به خاطر محدودیت کرونایی بازیکنانی مثل جهانبخش و قدوس و پورعلی گنجی نمی توانستند بیایند. روی این بازیکنان حساب ویژه ای داریم و قطعا از آن ها استفاده می کنیم. این پیامی برای بازیکنان لیگ بود که دیده می‌شوند.

* بازیکنان باید آنطور که من انتظار دارم بازی کنند

وی افزود: در مورد بازی از عملکرد تیم در نیمه اول رضایت بیشتری داشتم. در بازی های دوستانه سروشکل تیم ها به آن صورت نیست و انتظار این را داشتیم. تیم خوبی داریم. به بازیکنانم اعتماد و ایمان دارم. بازیکنان باید آنطور که من انتظار دارم بازی کنند. من حتی بازیکنان را می توانم با قطعیت بگویم از خودشان بهتر می شناسم. باید به من حق بدهید قبلا یک سری تصمیمات گرفته نشده، برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است. بازیکنانی را انتخاب می کنم که از نظر من بهتر از بقیه هستند. دوست دارم بازیکنان جوانی که دعوت شدند جو اردو را بگیرند.

* انتخاب کیش برای اردو به خاطر نزدیکی آب و هوا به بحرین است

سرمربی تیم ملی در مورد برگزاری اردو در کیش و اینکه آیا این جزیره از نظر امکاناتی مناسب است، گفت:  ما سطح استاندارد را در نظر داریم که زمین تمرینمان کیفیت لازم را داشته باشد. اگر نتوانیم زمین با کیفیتی در سطح تیم ملی پیدا کنیم نمی توانیم موفق باشیم. دلیل انتخاب کیش خیلی واضح است. آب و هوای آن به بحرین نزدیک است اما قبل از رفتن به آنجا شرایط را بررسی می کنیم.

* زمان کی روش کرونا وجود نداشت
اسکوچیچ در مورد اینکه در زمان کی روش اردوهایی برای بازیکنان داخلی برگزار می شد، گفت: خداراشکر که در زمان کی‌روش کرونا وجود نداشت. وظیفه مربیگری به تیم ملی محدود نمی‌شود. مربیان تیم ها باید بازیکنان را آماه کنند. اگر از قرنطینه تیم ها ۵ روز بگذرد بازیکنان نمی توانند به ما اضافه شوند. این قانون است و دست من نیست. نمی‌توانیم حجم تمرین و آماده سازی را بیشتر کنیم. نگران نباشید. ما کارمان را می‌دانیم.

*بدون عصبانیت از ما حمایت کنید
وی در مورد اینکه در تمرین چندروز پیش عصبانی بود، اظهار داشت: فکر می کنم سو تفاهامی در تمرین اتفاق افتاد. من نه از شما ناراحتم و نه از رئیس، ما تمرینات تاکتیکی می کردیم و نمی‌توانستیم اجازه پخش عکس و فیلم بدهیم. هر زمان تمرین تاکتیکی نبود حتما شما رسانه ها می توانید بیایید. امیدوارم بدون عصبانیت از ما حمایت کنید.

اسکوچیچ در واکنش به سوالی درباره نقاشی که از او کشیده شده بود گفت: من از این تصویر زیباترم!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.