احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات البرز

آرش بهارونداحمدی با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار هواشناسی سطح زرد اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی از ورود سامانه بارشی تندری به منطقه البرز مرکزی حکایت دارد که بر این اساس اواخر وقت فردا تا عصر پنجشنبه در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک، به ویژه در ارتفاعات رگبار ساعتی باران در بعضی ساعات برف، رعد و برق و به دلیل ماهیت تندری بودن بارش‌ها آب‌گرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد جاده‌ای، ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان امروز البرز نیمه ابری تا ابری همراه مه رقیق بوده و هوا سالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۱ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

مدیرکل هواشناسی البرز خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز نیمه ابری بوده و به تدریج وزش باد شدید و گرد و خاک، عصر و شب رگبار ساعتی و رعد و برق رخ خواهد داد و هوا سالم است.

وی در پایان به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۵ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۲ متر بر ثانیه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.