علت غیبت آرنولد در تیم ملی انگلیس

به گزارش ساکرنت، گرت ساوت گیت تاکید کرد که مدافع لیورپول نسبت به دو فصل اخیر با افت روبرو بوده است و به همین خاطر او را به تیم ملی انگلیس دعوت نکرد.

گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس ترجیح داده است که برای بازی های پیش روی این کشور در انتخابی جام جهانی قطر، الکساندر آرنولد را به تیم ملی دعوت نکند.

افت شدید لیورپول در فصل جاری سبب شده است که این تیم در رده هفتم جدول رده بندی قرار داشته باشد و به همین خاطر بازیکنان این تیم نیز در خطر از دست دادن جایگاه های خود در تیم ملی کشورشان هستند.

الکساندر آرنولد دفاع راست ثابت انگلیس و لیورپول یکی از بزرگترین خط خورده های انگلیس برای بازیهای پیش رو است. بازیکنی که ممکن است حتی یورو ۲۰۲۰ را نیز از دست بدهد چرا که کایل واکر از سیتی همراه جیمز از چلسی و تریپیر بازیکنانی هستند که در این پست به تیم ملی انگلیس دعوت شده‌اند.

گرت ساوت گیت اعلام کرد آرنولد نسبت به دو فصل اخیر افت داشته و به همین خاطر تصمیم گرفته است که برای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ این بازیکن را به تیم ملی دعوت نکند. آرنولد می تواند امیدوار باشد با درخشش در ادامه فصل بار دیگر پیراهن تیم ملی انگلیس را به دست بیاورد و در یورو ۲۰۲۰ این تیم را همراهی کند.

تیم ملی فوتبال انگلیس باید در انتخابی جام جهانی قطر این هفته و هفته آینده ۳ دیدار برابر سان مارینو، آلبانی و لهستان برگزار کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.