دریادار سیاری: به برکت رشادت‌های جانبازن است که امروز در آسایش هستیم

به گزارش روابط عمومی ارتش، دریادار حبیب‌الله سیاری روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل از جانبازان ستاد ارتش، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت سراسر نور امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع) و روز جانباز، گفت: ایثارگران و جانبازان در خط رهبرشان حرکت کردند و با تبعیت از سپهسالار دشت کربلا تا پای جان جنگیدند و با تقدیم بخشی از وجودشان در این راه به فیض جانبازی نایل آمدند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران ما با درس گرفتن از مکتب علمدار کربلا، صحنه‌های بسیاری از ایثار و فداکاری را از خود به یادگار گذاشتند، افزود: جانبازی افتخار بزرگی است و در هیچ جای دنیا کسی پیدا نمی‌شود که به اندازه شهداء و جانبازان به کشورشان خدمت کرده باشد و این عزیزان برگردن همه ما حق دارند.

سیاری با بیان اینکه جانبازانی که در این مراسم حضور داند، همان کسانی هستند که با ایثارگری‌های بسیار، انقلاب اسلامی را حفظ کردند و این مهم مایه افتخار و سربلندی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک بیماری کرونا کنترل شود و بتوانیم عزیران را به همراه خانواده‌هایشان دور هم جمع کنیم و از گذشته‌ها و رزمندگی‌ها یادی کنیم و بدانیم که به برکت رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های همین عزیزان است که امروز ما در آسایش هستیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین صنعت‌پور امیری رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز با استناد به روایتی  نورانی از امام صادق (ع)، بصیرت نافذ، ایمان سخت و استوار، جهاد در کنار امام زمان خود، سربلندی از آزمون و ابتلائات، رسیدن به شهادت را پنج ویژگی کلیدی حضرت اباالفضل(ع) عنوان کرد.

بنابراین گزارش؛ در این مراسم تعدادی از جانبازان سرافراز ارتش به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان مراسم، از جانبازان تجلیل به عمل آمد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.