زد و بند نتانیاهو با رییس موساد فاش شد

آرنون میلشان تاجر اسرائیلی و تهیه‌کننده فیلم‌های هالیوودی که متهم به دادن رشوه به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای معاف شدن از پرداخت مالیات است ، در سخنانی فاش کرد که یوسی کوهن، رئیس موساد در سال ۲۰۱۳ در قبال یک ترفیع بزرگ متعهد به وفاداری شخصی به بنیامین نتانیاهو و همسر وی شده است.

وی در این باره گفته است که کوهن در سال ۲۰۱۳ با او تماس گرفته و از وی خواسته است که با نتانیاهو برای تعیین کوهن به عنوان رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صحبت کند.

این تاجر صهیونیستی به پلیس رژیم صهیونیستی گفته است که نتانیاهو و به ویژه سارا نتانیاهو، همسر وی از اعلام وفاداری کوهن قدردانی کردند.

در مقابل دفتر کوهن در بیانیه‌ای این اظهارات را تکذیب کرده و اعلام کرد که وی تنها به رژیم صهیونیستی وفادار است.

دفتر کوهن در این بیانیه گفت که هیچگونه ارتباط سیاسی میان رئیس موساد و نخست‌وزیر یا حزب لیکود وجود نداشته و نخواهد داشت و تمام اقدامات وی فقط برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و مردم انجام می‌شود.

نتانیاهو نیز در گفت‌وگو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره اظهارات این میلیاردر گفت: تعیین کوهن به عنوان رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل یک تصمیم "کاملا درست" بود.

وی اظهارات این تاجر درباره متعهد شدن کوهن به وفاداری به نتانیاهو درمقابل ترفیع جایگاهش را تکذیب کرد.

این افشاگری در حالی صورت گرفته که نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد بعد از انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کوهن را که دوره مسؤولیتش در موساد دو ماه دیگر تمام می‌شود در دولت آینده به خدمت بگیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.