جزئیات گفت‌وگوی سفیر عمان با نخست وزیر عراق درباره اوضاع منطقه

دولت عراق اعلام کرد که سفیر عمان در بغداد امروز در دیدار با نخست وزیر عراق درباره اوضاع منطقه و همه آنچه موجب تحکیم امنیت و ثبات منطقه می‌شود، گفت‌وگو کرد.

سفیر عمان در بغداد امروز با نخست وزیر عراق  درباره اوضاع منطقه و آنچه به تحکیم ثبات و امنیت منطقه کمک می‌کند، گفت‌‌‌وگو کرد.

به گزارش رسانه های عراقی، «حامد بن عقیل عبدروس» سفیر عمان در عراق امروز به دیدار «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر این کشور رفت.

در بیانیه دولت عراق آمده است: «سفیر عمان سلام هیثم بن طارق آل سعود، سلطان عمان و آرزوی وی برای توسعه و پیشرفت روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها را به الکاظمی ابلاغ کرد و نخست وزیر عراق هم ضمن درخواست از سفیر عمان برای رساندن سلام او به سلطان عمان ابراز امیدواری کرد که همکاری و روابط میان بغداد و مسقط افزایش یابد».

بر اساس بیانیه دولت عراق، در این نشست شماری از موضوعات مورد اهتمام دو کشور، اوضاع منطقه و همه مواردی که موجب افزایش ثبات و امنیت در منطقه می‌شود، مورد بحث قرار گرفت.

الکاظمی هم تاکید کرد: عراق به دنبال تحکیم روابط خود با  عمان است تا برای دوره آینده شاهد هماهنگی بیشتر در جهت منافع دو ملت برادر باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.