توصیه انتخاباتی یک اصلاح‌طلب: هزینه‌های میلیاردی صرف زندگی فقرا و فرودستان شود

حسین کمالی عنوان کرد: توصیه می کنم در صورت انتخاب از پیش تعیین شده، هزینه های انتخاباتی نیز صورت نگیرد و فردی که قرار است برای این کار منصوب شود توسط افرادی که می توانند این کار را انجام دهند انتخاب و مشغول به کار شود و هزینه ها نزدیک به هزار میلیاردِ انتخابات صرف زندگی فقرا و فرودستان شود.

حسین کمالی از اعضای جبهه اصلاح طلبان ایران و دبیرکل حزب اسلامی کار گفت:  زمانی که مردم به اصلاح طلبان هم رأی ندهند در حقیقت به همه نه گفته اند به بیان دیگر این گونه نیست که به اصولگرایی که با حداقل ممکن وارد ریاست جمهوری، شورای شهر یا عضو مجلس شود پاسخ مثبت داده باشند اما به اصلاح طلب، جواب منفی بدهند. مردم به همه جواب منفی می دهند.

او افزود: عدم مشارکت امنیت نظام را تهدید می کند ما از کسانی که به نظام اسلامی و حفظ انقلاب علاقه مند هستند می خواهیم که به مشارکت حداکثری فکر کنند و این مشارکت حداکثری تا حدودی در قالب یک برنامه هم‌افزای رقابتی و با اصلاح مشکلات موجود امکان پذیر است، اگر سیاست بر این باشد که با حداقل رأی، عده‌ای در مسند قدرت بنشینند اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

کمالی عنوان کرد: از این رو بنده توصیه می کنم که در صورت انتخاب از پیش تعیین شده، هزینه های انتخاباتی نیز صورت نگیرد و فردی که قرار است برای این کار منصوب شود توسط افرادی که می توانند این کار را انجام دهند انتخاب و مشغول به کار شود و هزینه ها نزدیک به هزار میلیاردِ انتخابات صرف زندگی فقرا و فرودستان شود.

توصیه انتخاباتی یک اصلاح‌طلب به طرفداران مشارکت حداقلی/ نیازی نیست هزار میلیارد خرج انتخابات کنید!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.