ربیعی: شهردار تهران به شهر سرسبزی اعطا کرده است

علی ربیعی، سخنگوی دولت در آیین بهره برداری از فاز چهارم پروژه احیاء و ساماندهی درختان چنار خیابان ولیعصر (عج)، با اشاره به هفته درختکاری، گفت: درخت نماد زیست و آبادانی است. ما نیازمند یک باغبانی و ‌درخت داری گسترده هستیم. چرا نمی‌گویم باغداری؟ مفهوم باغداری یعنی کسب و کار، اما بطن باغبانی به نوعی نگهدای و نگهبانی است. جامعه امروز باید باغبان یکدیگر باشد. شهروندان تهرانی باید به نوعی زیست اجتماعی-مهربانی را کنار یکدیگر داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز به همت شهردار تهران فاز چهارم طرح ساماندهی درختان خیابان ولیعصر اجرا می‌شود، افزود: همه تهرانی‌ها در خیابان ولیعصر (عج) خاطرات فراوانی دارند. باید نهال‌های مهربانی، مسئولیت پذیری و در کنار یکدیگر بودن در شهر تهران کاشته شود.

به گفته ربیعی، تهران باید زیست پذیر باشد و بخشی از این زیست به محیط زیست یعنی کاشت درخت برمی‌گردد. مهم‌تر از این زیست، زیستی است که در کنار سختی‌ها و مشکلات، شهروندان و مسئولان باید کنار هم داشته باشند.

سخنگوی دولت در پایان، تأکید کرد: مدیریت آقای حناچی به شهر تهران سرسبزی اعطا کرده است و اعتقاد دارم که ایشان به آرامی در حال پیشبرد اهداف به دور از نگاه به هیچ چیز دیگری جز تهران، است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.