ترس در خانواده سلطنتی انگلیس/ سرنوشت مگان مارکل شبیه مادرشوهرش می‌شود؟

 مصاحبه جنجالی مگان مارکل (عروس ملکه انگلیس) و همسرش شاهزاده هری با اپرا وینفری مانند یک بمب در فضای مجازی عمل کرده و هنوز در حال فرستادن ترکش‌های خود به محافل مختلف انگلیس است.

عروس خانواده سلطنتی انگلیس به همراه همسرش «هری» شاهزاده این خاندان در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی، خانواده سلطنتی انگلیس را به نژادپرستی نهادینه و دروغگویی متهم کرد.

این زن و شوهر که مدتی است از خانواده سلطنتی بیرون آمده اند به شدت جنجالی شده اند. پیش از این برخی نشریات انگلیسی حدس زده بودند که ممکن است مگان تبدیل به یک یاغی درون ساختاری شود و در مقابل سنت‌ها و رسوم عجیب و غریب خانواده سلطنتی بایستد.

سرنوشت مگان مانند مادرشوهرش می‌شود؟

پیش بینی بالا حالا بیش از گذشته محقق شده است. خانواده سلطنتی از وجود مگان مارکل ترسیده اند. آنها بیشتر نگران این هستند که مگان تبدیل به دایانا دوم شود. پرنسس دایانا مادر شاهزاده هری است که در جوانی تبدیل به محبوب ترین بانوی باکینگهام شد و سپس در مقابل خانواده سلطنتی شورید و پس از خروج از این خاندان نیز به طرز مشکوکی فوت کرد.

نشانه‌ها گویای این هستند که پرنسس جوان ممکن است سرنوشتی شبیه به مادر شوهرش پیدا کند. کامنت‌های افراد مختلف در مورد مصاحبه‌ی مگان و هری در پایگاه خبری میرر به خوبی این را نشان می‌دهد که مگان حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین افراد مرتبط به خانواده سلطنتی شده است. مردم یک صدا او را تشویق به افشاگری بیشتر می‌کنند و از شجاعت او راضی و خوشحالند.

دست هری در دستان مگان، شاهزاده جوان نگران، همسرش مصمم

برخی تحلیل گران نیز معتقدند مگان حالا دست بالا را در ارتباط زن و شوهری اش با هری دارد. میرر در تحلیل اخیرش به نقل از یک کارشناس حرکات بدن مدعی است، مگان حالا بیش از گذشته اعتماد به نفس یافته است. جودی جیمز (Judi James) معتقد است نوع گرفتن دست هری توسط مگان در مصاحبه‌ی اخیر نشان می‌دهد که حالا او دست بالا را در رابطه دارد و اکنون هری بیشتر به مگان تکیه داده است. از نظر کارشناس میرر، نوع قرارگرفتن پاهای هری، سکوتش و به خصوص حرکات چشمانش نشان می‌دهد که او نگران است و بیش از گذشته وابسته به همسرش است.

میرر تاکید دارد که زمانی هری شاهزاده انگلیس بود و وقتی همسر مگان شد، در واقع دختری غیراشرافی را پذیرفت و به عنوان حامی او شناخته شد اما حالا قضیه برعکس است. هری از خاندان سلطنتی بیرون آمده و به کشور همسرش رفته است. حالا او وابسته به همسرش است و به او متکی است. کافی است مصاحبه‌های قبلی این زوج را مشاهده کنید؛ به خوبی متوجه می‌شوید که رابطه این دو تا چه حد تغییر کرده است.

میرر تاکید دارد که شاهزاده هری و همسرش حالا وارد فضای رسانه‌ای شده اند و نیک مشخص است مگان مارکل بیش از همسرش بر چارچوب‌های این فضا مسلط است.

پروانه‌ای که از پیله درآمده

مقاله میرر نشان می‌دهد که حالا مگان مارکل از پیله خود درآمده و تبدیل به یکی از قدرتمندترین زنان انگلیس شده است. او یک روز یک دورگه غریبه و غیراشرافی بود که وارد خاندان سلطنتی سختگیر انگلیس شده بود اما حالا نه تنها خود را از حاشیه خارج کرده بلکه توانسته به قدرت و شهرت بیشتری برسد. این دقیقا مسیری است که پرنسس دایانا طی کرد و البته پایان خوشی هم نداشت. به قول یکی از کاربران میرر، ناراحتی و معذب بودن شاهزاده هری شاید به دلیل همین امر باشد. او با دیدن همسرش یاد مادرش می‌افتد و می‌ترسد مگان همان عاقبتی را داشته باشد که دایانا پیدا کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.