کشف 900 قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشت در نهبندان

سرهنگ احسان رحیمی، فرمانده انتظامی نهبندان نیز گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون ۹۰۰ قطعه مرغ غیرمجاز و بدون مجوز بهداشتی به ارزش ۳۱۵ میلیون ریال کشف کردند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه"دهسلم" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد مجوز بهداشت بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۱۵ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نهبندان افزود: مأموران در این رابطه ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رحیمی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و قاچاقچیان تصریح کرد: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

سارق طلای کودکان در طبس دستگیر شد

سرهنگ علی پور اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت زیورالات کودک خردسال در سطح شهرستان طبس، تحقیق و بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی و تحقیات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق در شهرستان طبس شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی ، سارق در یک عملیات غافلگیرانه، کمتر از ۲۴ ساعت بازداشت شد.

فرمانده انتظامی طبس ادامه داد: متهم در اظهارات خود به ۲ فقره سرقت زیورالات کودکان اعتراف کرد و ارزش ریالی طلاهای کشف شده ۷۰ میلیون ریال برآورد شد.

به گفته وی مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی پور تصریح کرد: خانواده‌ها از آراستن کودکان خود به زیورآلات و رها کردن آن‌ها در معابر عمومی خودداری کنند و در اماکن عمومی و اطراف محل سکونت خود کودکان را تنها نگذارند و مراقب آن‌ها باشند و به کودکان خود آموزش دهند که به افراد ناشناس اعتماد نکنند.

کشف انواع کالای خارجی و سوخت قاچاق در استان

سرهنگ ستاد جواد بخشی، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از ۲ اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان بیرجند انواع کالای خارجی و هزار و۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان"بیرجند" به ۲ اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند که خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها انواع البسه و کفش خارجی، لوازم خانگی قاچاق به همراه هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه ۳ خودرو توقیف و ۳ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بخشی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.