جانشین فرمانده کل ارتش: یاوه گویی صهیونیست‌ها از سر ترس است

امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان نخبه کشور، اظهار داشت: اگر به خودسازی خود توجه کنیم‌ می‌توانیم به مراتب بالاتری که ساختن جامعه و‌ جامعه سازی است، بپردازیم تا جامعه تحت ظلم ‌نباشد.

وی افزود: کشورهای منطقه که تحت سلطه استکباری هستند، در راس این کشورها افرادی هستند که با قبول سلطه هم اموال کشور خود را به تاراج می‌دهند و‌ هم عزت کشورشان را از بین می‌برند. 

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دنیای قدرت با غبار آلود کردن صحنه، فضا را به گونه ای طراحی می‌کند تا واقعیت مشخص نشود، تاکید کرد: اگر می‌خواهید سهمی در عزت نظام اسلامی داشته باشید باید تلاش خود را دوچندان کنیداز سوی‌دیگر چنانچه تشخیص درست باشد شناسایی دشمن هم آسان تر می‌‌شود لذا در اینجا ضرورت داشتن بصیرت معنا پیدا می‌کند.

امیر دادرس ادامه داد: به عنوان مثال وقتی در مصر انقلاب شد، عده ای آمدند بسیار ماهرانه انقلاب  و حرکت انقلابی مردم مصر را مصادره کردند و‌ این نشان می دهد در جمع رهبران جامعه بصیرت وجود نداشت.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: ‌یاوه گویی صهیونیست ها از سر ترس است چون آنها توانمندی‌های ما را می‌دانند و می دانند که هر نوع تهدید و عملی از سوی آنها چنان عکس‌العملی را در پی خواهد داشت که توان بلند شدن پس از آن را نخواهند داشت؛ در زمانی که تحریم‌ بودیم ‌و‌حتی نگذاشتند از ‌منابع خود استفاده کنیم ما بی کار ننشستیم و‌ تلاش های خود را افزایش دادیم که نمونه آن را در ساختن جت جنگنده مشاهده می‌کنیم علاوه بر این شناورها، رادارها، انواع موشک ها را آن هم بهتر از نمونه های مشابه خارجی‌ خودمان می سازیم.

جانشین کل ارتش با اشاره توانمندی‌های داخلی کشور، ‌افزود: نیروی زمینی ما الان در لبه تکنولوژی حرکت می‌کند و در این‌میان اگر به عناصر قدرت توجه می‌کنیم، سرمایه انسانی جایگاه بالایی دارد. 

امیر دادرس ادامه داد: فضای مجازی با هر مدل فکری برای تسلط بر شما برنامه ریزی دارد به نحوی‌ که هزاران میلیارد دلار برای کنترل و‌ دادن اطلاعات اشتباه و‌ به اشتباه انداختن تصمیم هزینه کردند پس استفاده از فضای مجازی یعنی ‌وجود یک تهدید در کنار خانواده و‌ جامعه.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی ما را رها نمی‌کند و تا این منابع عظیم خدادادی در کشورمان وجود دارد استکبار چشم طمع به این منابع دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.