قالیباف: تا جایی که می‌توانستیم به سمت عدالت حرکت کردیم

محمدباقر قالیباف در سومین و آخرین شیفت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد از همه همکاران نماینده تشکر کنم. این عزیزان در این مدت به صورت شبانه‌روزی چه در صحن و چه در کمیسیون‌های تخصصی زحمت کشیدند. نمایندگان در حوزه محرومیت‌زدایی، اشتغال و تولید، انضباط و شفافیت مالی تا جایی که مقدور بود به سمت عدالت حرکت کردند.

رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ما در بحث کالاهای اساسی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، بهداشت و سلامت با ارز ۴۲۰۰ تومانی با دولت همکاری خوبی داشتیم و بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به پایان رساندیم. این لایحه به شورای‌ نگهبان ارسال خواهد شد و نتیجه آن را می‌بینیم.

قالیباف در پایان جلسه از خانواده‌های نمایندگان مجلس، فقهای و حقوق‌دان‌های شورای نگهبان، مسئولان سازمان برنامه و بودجه، هیات دولت، معاونت قوانین مجلس، اداره کل کمیسیون‌های صحن، دبیران صحن، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات، مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونت اجرایی، معاونت نظارت، اداره کل دفاتر نمایندگان، تدارکات و خدمات مجلس، نیروی انتظامی حاضر در صحن، دست اندرکاران رادیو فرهنگ، روابط عمومی امور خبری و همه خبرنگاران خبرگزای‌های رسمی و سایت‌های خبری تقدیر و تشکر کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.