مهلت ثبت نام در آزمون سراسری 1400 تمدید شد

سازمان سنجش اعلام کرد: پیرو اطلاعیه‌ مورخ 99.12.09، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1400 در دوره های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامیمی‌رساند که به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۹۹.۱۲.۱۳) برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز شنبه مورخ ۹۹.۱۲.۱۶ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه مندرج در اطلاعیه مورخ 99.12.09  و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

لازم به یادآوری است که در تمامی تاریخ‌های اعلام شده توسط سازمان برای ثبت‌نام که به صورت رسمی از طریق درگاه سازمان و رسانه های جمعی اطلاع رسانی شده و می شود، هزینه ای بابت تأخیر در ثبت نام وصول نشده و نخواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.