فکری از هدایت آبی پوشان برکنار شد

پس از شکست استقلال در هفته پایانی نیم فصل نخست مقابل سپاهان، انتقادها از فکری به اوج خود رسید و هواداران استقلال با حضور در محل تمرین تیم و برگزاری تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواهان اخراج فکری شدند. هیئت مدیره آبی پوشان نیز پس از باخت به سپاهان، برای ادامه یا خاتمه کار فکری تشکیل جلسه داد و شایعاتی پیرامون فرصت به این سرمربی تا پایان هفته هفدهم به گوش رسید که البته این مسئله هرگز از سوی اعضای هیئت مدیره تأیید نشد.

در نهایت استقلال در آغاز نیم فصل دوم و در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت و عملکرد آبی پوشان در این بازی نیز نتوانست نظر هواداران را جلب کند و شاید اگر درخشش سیدحسین حسینی درون دروازه تیم فکری نبود، این بازی با نتیجه دیگری رقم می خورد.

پس از برتری پرسپولیس مقابل سایپا و اینکه استقلال باید هفته آینده به مصاف فولادی برود که با یک امتیاز کمتر نسبت به آبی پوشان در رده چهارم ایستاده، در نهایت اعضای هیئت مدیره استقلال تصمیم گرفت به همکاری با محمود فکری پایان دهد تا این سرمربی جویباری پس از ۱۶ بازی حضور بر روی نیمکت استقلال، با کسب ۷ برد، ۶ مساوی، ۳ شکست و ۲۷ امتیاز به کارش در جمع آبی پوشان پایان دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.