گل‌محمدی: فوتبال ما از انتخاب نشدن کریمی و مهدوی‌کیا ضرر کرد

سرمربی پرسپولیس سایپا را از تیم‌های خوب لیگ دانست و گفت: آن‌ها نسبت به قبل متفاوت شده‌اند. بازی جانداری انجام دادند و بازیکنان ما هم کم نیاوردند و خوب دویدند تا سه امتیاز را کسب کنیم. به آن‌ها خداقوت و خسته نباشید می گویم. خیلی متمرکز بودیم و در خیلی از صحنه ها تمرکز خودمان را حفظ کردیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. این پیروزی را به هواداران تقدیم می کنیم. هر چه داریم از هواداران است. ان‌شاء‌الله این روند را ادامه دهیم. مساله مهم، از دست دادن موقعیت‌ها بود که باید در زدن ضربات آخر تمرکز بیشتری داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس به انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خودگذشتگی خود برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. به نظرم چیزی از دست نداده‌اند. کسی که این وسط ضرر کرد، فوتبال ما بود که از انتخاب نشدن این دو نفر ضرر کرد. برای عزیزی خادم هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. ان‌شاء‌الله عملکردی داشته باشند که فوتبال ما را از این حالت نجات دهند.

وی با اشاره به اسامی مدیرانی که در روزهای گذشته از آن‌ها به عنوان مدیران مدنظر عزیزی خادم یاد شده است، اضافه کرد: امیدوارم کسانی که به او اضافه می شوند، افراد قوی و قدرتمندی باشند. یکسری اسامی شنیده‌ایم که بودن این افراد در فدراسیون فوتبال زیاد جالب و خوشایند نیست و اسم فوتبال و فدراسیون آن قدر بزرگ است که جای آدم‌های کوچک نباشد. امیدوارم عزیزی خادم انتخاب‌های خوبی داشته باشد.

گل‌محمدی درباره تاکتیک تیمش در نیمه دوم که مبتنی بر ضدحمله بود و تیمش را عقب کشید گفت: خیلی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می آید، ممکن است روی فشار آوردن تیم حریف باشد. تیمی که یک گل عقب است سعی در جبران بازی دارد و  فشار بیشتری وارد می‌کند. بازیکنان ما هم خوب دفاع کردند و خیلی از موقعیت‌های حریف را پوشش دادند. در مجموع بازی واقعا سختی بود. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می کردیم بازی خیلی راحت‌تر می‌شد. حریف قلدر و با احترام بود و به آن‌ها به خاطر بازی شجاعانه تبریک می‌گویم.

او درباره عملکرد بازیکنان تعویض یعنی علی شجاعی، مهدی عبدی و محمد مهدی مهدیخانی گفت: همه تعویض‌های ما هجومی بودند. هر سه عملکرد خوبی داشتند اما موقعی که وارد زمین شدند، موقعیت‌هایی برای تمام کردن نتیجه بازی داشتیم که این همه استرس سراغ تیم نیاید. باید یک مقدار در زدن ضربات نهایی دقت کنیم. خیلی خوب تیم حریف را تحت فشار گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نیمکت‌نشینی مهدی عبدی و اینکه آیا این موضوع مربوط به آمادگی عالیشاه است، اظهار کرد: راجع به اینکه چه کسی بازی می کند یا نه، فکر نمی‌کنم در نشست خبری و مطبوعاتی جای صحبت کردن باشد. هر بازیکنی براساس عملکرد، تمرینات و ... وارد زمین می‌شود. برآیند تمام اتفاقات در بازی قبلی و نوع تمرینات و بازی هایی که در پیش داریم، ترکیب نهایی تیم را تشکیل می‌دهد. هر بازیکنی هم در زمین است با تمام وجود بازی می کند. این موضوع برای ما مهم است نه اینکه چه کسی در زمین است. مهم این است که کسانی که در زمین هستند، چطور کار می‌کنند. کسانی که در بیرون از زمین هستند دست کمی از بازیکنان ثابت تیم ندارند و هر کدام وارد زمین می شوند تاثیرگذارند. به همه بازیکنان با احترام نگاه می‌کنیم و برای ما فرقی ندارد که چه بازیکنی وارد زمین می شود. مهم عملکرد بازیکنان است که تعیین کننده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.