انتقال دوباره شاهزاده فیلیپ به بیمارستان

کاخ باکینگهام در انگلیس از انتقال مجدد «شاهزاده فیلیپ» به بیمارستان خبر داد.

منابع خبری بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران از انتقال مجدد شاهزاده فیلیپ به بیمارستان برای درمان بیماری عفونی و انجام برخی آزمایش‌ها خبر دادند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» به نقل از کاخ باکینگهام نوشت که «شاهزاده فیلیپ» برای ادامه درمان یک عفونت به بیمارستان دیگری در لندن منتقل شده است. فیلیپ ، همسر ۹۹ ساله ملکه الیزابت دوم، هفته گذشته پس از بیماری در بیمارستان بستری شد.

کاخ باکینگهام گفته  است که علاوه بر درمان برای یک عفونت نامشخص ، شاهزاده فیلیپ برای یک بیماری قلبی آزمایش می‌دهد.کاخ باکینگهام مدعی شده که حال عمومی شاهزاده فیلیپ مناسب است اما انتظار می‌رود او دستکم تا پایان هفته در بیمارستان بماند.

رسانه‌های انگلیسی آذرماه سال جاری گزارش داده بودند شاهزاده فیلیپ به همراه ملکه الیزابت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند. این منبع که اشاره‌ای به نامش نشده گفت شاهزاده «برای مدت کوتاهی ناخوش بوده و به همین دلیل با پزشک تماس حاصل شده است.»

شاهزاده فیلیپ که ۹۹ سال سن دارد دسامبر سال ۲۰۱۹ (آذرماه سال ۱۳۹۸) به دلیل عارضه‌ای که کاخ باکینگهام آن را فاش نکرد به مدت چهار شب در بیمارستان بستری شد. برخی رسانه‌ها در آن زمان گزارش دادند دلیل بستری شدن او آنفولانزا بوده است. 

شاهزاده فیلیپ، سال ۲۰۱۷ اعلام بازنشستگی کرده و بعد از آن به ندرت در محافل عمومی ظاهر می‌شود. او در آخرین حضور عمومی خود مردادماه سال ۱۳۹۶ با نیروهای ناوگان سلطنتی انگلیس دیدار کرده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.