روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته‌ای ایران است

حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار اظهار کرد: خمیر مایه تقوى دو اصل مبدأ و معاد است.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه همه ماه‌هاى سال، پرتوى از قدرت جهان آفرین است، امّا سه ماه رجب، شعبان و رمضان، داراى امتیاز و برجستگى ویژه‌اى هستند از این رو تکریم کنندگان ماه رجب شامل روزه، استغفار و کمک کنندگان به نیازمندان جایگاه ویژه‌ای در روز قیامت دارند.

وی به دیدار مردم قهرمان تبریز با مقام معظم رهبری طبق روال هرساله، اشاره کرد و گفت: این دیدار که در حال و هوای کرونایی با مقام معظم رهبری امسال هم انجام گرفت سخنان امام خامنه‌ای در این دیدار مثل همیشه نکات مهمی داشت که باید مد نظر قرار گیرد.

موسوی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد برجام اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایش معظم‌له، ما حرف و وعده‌ خوب، زیاد شنیده‌ایم که در عمل، آن حرف‌ها و وعده‌ها نقض شده، حرف فایده ندارد، وعده فایده ندارد؛ این دفعه عمل؛ عمل از طرف مقابل را ببینیم، ما هم عمل خواهیم کرد... جمهوری اسلامی این دفعه، قانع نخواهد بود و مثل گذشته نخواهد بود.

امام جمعه قیدار با اشاره به رو به پایان بودن ضرب‌الاجل جمهوری اسلامی ایران افزود: ۱۲آذرماه ۱۳۹۹  مجلس شورای اسلامی طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران را تصویب کرد و پس از تایید شورای نگهبان، توسط رئیس مجلس به رئیس جمهور ابلاغ شد و واقعا مصوبه مجلس اقدامی به هنگام و هوشمندانه و بازدارنده بود.

وی ادامه داد: پس از آمدن جو بایدن در کاخ سفید، بسیاری گمان می‌کردند بایدن در اولین فرصت تکلیف پرونده برجام را روشن خواهد کرد، اما تا به حال جز برخی اظهار نظرات دست و پا شکسته، هیچگونه سیاست روشنی تاکنون از سوی آمریکا اعلام نشده است. 

موسوی با اشاره به اینکه وقت پایان ضرب‌الاجل ایران که پنجم اسفند است، در حال فرارسیدن است، افزود: بر اساس این ضرب‌الاجل اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکند دولت مکلف است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

امام جمعه قیدار با تاکید بر اینکه روزهای آینده روزهای مهمی برای پرونده هسته‌ای ایران است، ادامه داد: نوع برخورد ایران و مسؤولان جمهوری اسلامی بسیار مهم است بنابراین همه مسؤولان در همه سطوح موظفند طبق نقشه‌ای که رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی در ۱۹بهمن ۹۹ ترسیم و در دیدار با مردم تبریز بر آن تاکید کردند عمل کنند و یکصدا بر همین مسیر پیش بروند چرا که رهبری فصل الخطاب است و شنیدن هر صدایی غیر از صدای ولایت از هیچ کس در هر سطحی پذیرفته نیست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.