امام جمعه رشت: علاج مشکلات اقتصادی در داخل است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت بیان کرد: نسخه های غربی چون گروه ویژه اقدامات مالی اف.ای .تی. اف همانند برجام هیچ منفعتی برای کشور ندارد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر افزود: اخیرا بعضی از غرب باوران  در کشور در بعضی مقالات خود مطرح می کنند که ایران برای برون رفت از شرایط کنونی باید به اف ای تی اف بپیوندند.

 

وی با بیان اینکه حسن ظن به دشمن ناخردمندی است، اظهار داشت: امروز آمریکایی ها سخت ترین تحریم ها را بر ملت ایران اعمال کرده اند اما مردم ما در مقاومت زبانزد شده اند و همچنان پایبند انقلاب و رهبری هستند.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: مشکلات اقتصادی قابل انکار نیست و بخشی از مشکلات از بیرون وارد شده است؛ اما علاج مشکلات در داخل است.

خطیب این هفته نماز جمعه رشت ادامه داد: عقلانیت یعنی محاسبه درست؛ اما برخی نادانسته حرف های دشمن را تکرار می کنند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: آمریکایی ها تصمیم گرفتند آخرین تحریم ها را متوجه ملت ایران بکنند تا ایران را به زانو درآورند اما تا کنون نتوانسته اند و این ترفند آخرشان نیز چون ترفندهای گذشته محو و نابود می شود.

وی ضمن تسلیت رحلت جانکاه پیامبر اکرم (ص) و شهادت دو سلاله پاک و مطهر نبوی امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) بر حرکت بر سیره نبوی و ویژگی های اخلاقی چون قناعت، مهر و  کمک به همنوع در جامعه تاکید کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.