محصولی: کاندیدای انتخابات نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیدار نکردم

صادق محصولی در نشست سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه "بدون استقامت به جایی نمی‌رسیم"، گفت: استقامت هم با جهاد حاصل می‌شود و بدون عملیات جهادی به جایی نمی‌رسیم. نمی‌شود در زمان فتنه داخل خانه نشست و گفت خدایا این فتنه را از سر ما بردار. باید بیرون آمد و روشنگری کرد. ممکن است در این مسیر حوادثی هم باشد ولی چاره‌ای جز این نیست که در مقابل فتنه ایستاد.

وی ادامه داد: اگر مسائل مهندسی شود، نمی‌رویم برجامی را امضا کنیم که در آن بمانیم. ما در شرایط بسیار حساس و خطیری از انقلاب هستیم ولی نمی‌توان گفت الان وقت آیات و روایت گذشته و فقط باید تحلیل داد.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به این پرسش آیا واقعیت دارد می گویند شما ثروت زیادی دارید، تاکید کرد: انتظارم این است شما به عنوان دانشجو قبلا جستجو می کردید و توضیحاتی که داده شده را مطالعه می‌کردید، اما دشمن دنبال این است نیروهای انقلابی را بزند.

وی افزود: در اسلام داشتن ثروت که درست به دست آمده، ذم نشده است.  یک نفر هم نتوانسته ادعا کند من از طریق معامله با دولت یک ریال کسب کرده باشم. من بعد از جنگ در رشته خودم فعالیت کردم و خدا را شکر موفق هم بوده ام. من درباره این موضوع کاملا در مجلس توضیح داده ام و رای اعتماد نمایندگان را هم گرفته ام.

محصولی در پاسخ به این سوال که آیا وی با احمدی نژاد و پرویز فتاح دیدار داشته، گفت: اینکه با احمدی نژاد دیدار می کنم یک حرف دروغ است. ولی جدای از این، من با خیلی ها جلسه دارم ولی اینکه دیدار با آقای فتاح را مرتبط به احمدی نژاد کنیم خطاست. ما در جبهه پایداری باید مواضع افراد را بدانیم و بدانیم چه برنامه ای برای انتخابات دارند حالا ممکن است اینها اصلا در انتخابات شرکت نکنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلا دلیلی ندارد که با احمدی نژاد دیدار کنم، تصریح کرد: ما موضوع تبعیت از ولی امر را در جایگاه ریاست جمهوری مهم ترین امر می دانیم، وقتی این موضوع خدشه دار شد، پیام های تبریک برای فلان شخصیت و مسائلی از این قبیل هم به دنبالش می آید؛ در دولت نهم و دهم بیشترین خدمات به کشور شده است، اما نباید نگاه صفر و صدی داشت؛ رسیدگی به محرومین و حضور مسئولین در دورترین نقاط کشور و خرج کردن برای مستضعفین بهترین خدماتی بود که انجام شد ولی نباید آن رفتار را به امروز آن مسئول تعمیم داد و بگوییم پس هنوز هم آن مسئول چنین شخصیتی دارد.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: بنده در جایگاهی که دارم، وظیفه دارم با همه کسانی که در معرض نامزدی انتخابات هستند جلسه برگزار می کنم و نقطه نظرات آن ها را برای تصمیم گیری های بعدی جویا می شوم که در این راستا با آقایان رستم قاسمی و ضرغامی و چند نفر  دیگر جلساتی را داشته ایم.

محصولی تصریح کرد: وحدت شمشیری است که بستگی دارد به دست چه کسی باشد؛ وحدت چیز خوبی است اما در صورتی که منجر به انتخاب فرد اصلح و کارآمد شود و با رعایت خطوط قرمز و حفظ ارزش ها می تواند به اتفاقات خوبی منجر شود؛ جبهه پایداری هم به دنبال وحدت در چارچوب ها است.

وی تأکید کرد: محصولی و جبهه پایداری اهل بده و بستان نیستند برای همین ممکن است حرفهایی هم درباره ما بزنند. برخی می گویند اگر با ما وحدت کردید درست است ولی اگر وحدت نکردید وحدت شکن هستید.

دبیرکل جبهه پایداری در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات اظهار کرد: در جبهه پایداری چند مرحله را تدوین کردیم، یکی اینکه اعضای جریان انقلاب همدیگر را تخریب نکنند و درباره هم بدگویی نکنند، دوم اینکه همه اعضای جبهه انقلاب تلاش های خود را برای ترویج انقلاب انجام دهند، موضوع دیگر اینکه تلاش خود را برای رسیدن به فرد و لیست واحد انجام دهند، تلاش بعدی تشکیل جمعی در خصوص برنامه ها برای دولت بعدی و حل مشکلات نظام است و سعی می کنیم همزمان با این موضوع نسبت به نامزد اصلح اقدام کنیم.

محصولی در واکنش به شایعات درباره انشقاق جبهه پایداری اظهار کرد: وفاقی که در جبهه پایداری است را در هیچ دوره ای شاهد نبودیم؛ شایعات همیشه بوده است ولی هیچگاه نمودی پیدا نکرد، پس نباید به این حرف ها اعتنا کرد.

وی در زمینه‌ جایگزینی برای آیت‌الله مصباح گفت: با دو فقیه دیگر مشورت خواهیم کرد و در صورت موافقت، به عنوان رهبر معنوی جبهه پایداری معرفی خواهیم کرد.

دبیرکل جبهه پایداری در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری در انتخابات گفت: به من نمی‌خورد که وارد انتخابات شوم.

دبیرکل جبهه پایداری درباره حواشی میان این تشکل و احزاب اصولگرا گفت: ما معتقدیم جریانی می‌خواهد تحت عنوان پدرسالاری برای حزاب اصولگرا تصمیم بگیرد ولی ما زیر بار این جریان نمی رویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.