مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران اعلام شد

 حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری برای راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تهران در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن به عنوان یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحو ممکن مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: امسال در حالی یوم‌الله ۲۲ بهمن را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعارهای انقلاب تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی ناملایماتی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می‌برند، اما از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود پاسداری می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راه‌پیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستان‌های استان شده است.

وی یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتورسواران خواهند بود و خیابان‌های شهید آیت‌الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: ضمن حرکت خودرویی و موتوری در مسیرهای ۱۲ گانه که هر ساله به عنوان مبادی راه‌پیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌شد، امسال به خاطر حرکت خودرویی و موتوری از سایر مساجد و پایگاه‌های بسیج در سطح شهر تهران حرکت خودرویی و موتوری به سوی مسیرهای اصلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌ها و همکاران مراسم انقلاب، عنوان کرد: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را بر عهده خواهد داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز برای هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع‌رسانی و همراهی لازم را خواهند کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.