حجت‌الاسلام سید محسن محمودی عصر امروز شنبه ۱۴ دی‌ماه در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی اظهار کرد: مردم انقلابی تهران، مردم همیشه در صحنه تهران برای بار دیگر حضور حماسی را به نمایش خواهند گذاشت، مردمی که این روزها داغدار شهادت سپهبد سلیمانی و زن، مرد، پیر و جوان در انتظار بدرقه پیکر او هستند.

وی با بیان اینکه، شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادتش در گام دوم انقلاب، ارزش‌های انقلاب را تضمین و بیمه کرد، ادامه داد: مردم ما در مراسم تشییع، صحنه‌های به‌یادماندنی تاریخ انقلاب رو برای بار دیگر خلق می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: تمام کسانی که سعی می‌کردند که با شکستن وحدت مردم، انسجام مردم را کمرنگ و ارزش‌های دینی جامعه را دچار اختلال کنند بدانند که شهادت سردار سلیمانی و پیکر مطهر او تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام محمودی تصریح کرد: مردم انقلابی تهران در مراسم وداع با پیکر شهید سلیمانی، ان‌شاءالله حضور پیدا خواهند کرد، ضمن اینکه در طول روزهای گذشته تا به امروز راهپیمایی‌های بسیار باشکوه تجمعات، مجالس و محافل بسیار باعظمت را تشکیل دادند همه چشم‌انتظار هستند که پیکر شهید را بدرقه کنند.

وی تاکید کرد: به اطلاع مردم انقلابی تهران می‌رسانیم که مراسم وداع با شهید سپهبد سلیمانی، همراهان و هم‌رزمان شهید، فردا یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در مصلای تهران برگزار می‌شود و مردم تهران و دوستداران و هم‌رزمانش با پیکر شهدا وداع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم تشییع باشکوه و به‌یادماندنی شهید حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز خواهد شد و پس از اقامه نماز در دانشگاه پیکر ایشان به‌سوی میدان آزادی تشییع می‌شود و پس از تشییع پیکر ایشان به قم و حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها منتقل و سپس در زادگاهش کرمان آرام خواهد گرفت.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: ما ضمن اینکه یاد شهید سلیمانی و هم‌رزمانش شهیدش علی‌الخصوص ابومهدی مهندس رو گرامی می‌داریم و به روح همه شهدا درود می‌فرستیم، از مردم انقلابی شهر تهران، استان تهران و همه دوستداران فرهنگ شهید و شهادت دعوت می‌کنیم که در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند و بار دیگر پیوند خودشان را با ولایت نشان بدهند، ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی همه یکپارچه فریاد ولایتمداری و فریاد انتقام سر خواهند داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.