شرط بازگشت به برجام/ اتهام دوباره به ایران

اعلام شرایط بازگشت به برجام دولت ایالات متحده توسط آنتونی بلینکن، توقف فروش سلاح به عربستان سعودی و امارات متحده عربی توسط دولت آمریکا، اظهارات نامزد نمایندگی ایالات متحده در سازمان ملل متحد، پرواز مجدد بمب افکن‌های ب-۵۲ بر فراز خلیج فارس، چشم‌انداز سال ۲۰۲۱ از نگاه صندوق بین‌المللی پول، بزرگ‌ترین ضرر در تاریخ بوئینگ، تشبیه وضعیت کنونی به شرایط پیش از جنگ جهانی دوم توسط پوتین و خطر توقیف یک نفت‌کش دیگر سرخط رسانه های بین المللی در نیم‌روز گذشته بود.

به گزارش آسوشیتدپرس، لیندا توماس‌-گرینفیلد، نامزد تصدی پست نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، در جلسه تایید صلاحیت خود در کمیته روابط خارجی سنا در سخنانی اتهام‌جویانه گفت: «دولت بایدن برای عدم دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌ای تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. او همچنین گفت: ما برای حصول اطمینان از عدم دسترسی ایرانی‌های به سلاح هسته‌ای فعالیت کرده و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست. متاسفانه، طی چهار سال گذشته، از زمانی‌که از این توافق بیرون آمدیم شاهد عدم پایبندی به تعهدات بوده‌ایم».

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر پوتین هشدار داد /توقیف یک نفت‌کش دیگر ایران از سوی آمریکا؟ /توقف فروش سلاح به شیوخ بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.