واکنش جامعه فوتبال به فوت میناوند

مهرداد میناوند، مدافع سابق پرسپولیس تهران، امشب، هشتم بهمن ماه، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. میناوند که ۳ روز قبل به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود، با تنفس مصنوعی ادامه حیات می‌داد.

میناوند سابقه قهرمانی در لیگ ایران، لیگ اتریش، جام حذفی اتریش و ۲ مرتبه قهرمانی در سوپرکاپ اتریش را در کارنامه داشت. او نخستین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بود و ۱۴ بار برای اشتورم‌گراتس در این رقابت‌ها به میدان رفت و سابقه بازی مقابل تیم‌های بزرگی همانند رئال‌مادرید و منچستریونایتد را در کارنامه داشت.

درگذشت میناوند در ۴۵ سالگی موجب شوک هواداران فوتبال، اهالی این رشته ورزشی و جامعه ورزش شد. چهره‌ها و باشگاه‌های ورزشی به این اتفاق ناگوار در ادامه شیوع همه‌گیر ویروس کرونا واکنش نشان داده و با خانواده این پیشکسوت فقید همدردی کردند.

میناوند آسمانی شد

باشگاه پرسپولیس درخصوص درگذشت میناوند نوشت: مهرداد میناوند آسمانی شد؛ تا آخرین نفس با پرسپولیس ماند

پیام تسلیت باشگاه فولاد به جامعه ورزش 

متاسفانه باخبر شدیم مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی ایران دارفانی را وداع گفت.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولادخوزستان این ضایعه ناگوار را به جامعه ورزش ایران و خانواده محترم میناوند تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی در این مصیبت طلب می‌کند.

متن تسلیت باشگاه استقلال تهران

انا لله و انا الیه راجعون

مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران دارفانی را وداع گفت.

باشگاه استقلال به این وسیله درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.

 

12

10

9

7

6

5

4

3

2

1

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.