سردار شکارچی: رژیم صهیونیستی به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کند

 سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی تهدیدات اخیر رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را جنگ روانی دانست و تاکید کرد: آن‌ها هنوز قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را درک نکرده اند.

شکارچی افزود: تهدیدات رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از نظر جنگ روانی بوده و اگر هم واقعیت باشد واقعاً توهم است.

وی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در گذشته فرمودند اگر کوچکترین خطایی از رژیم صهیونیستی علیه نظام جمهوری اسلامی ببینیم، هم پایگاه‌های موشکی را که آن‌ها می‌گویند برای حمله به ایران طرح ریزی کرده اند می‌زنیم و هم در کمترین زمان ممکن حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار شکارچی تاکید کرد: آن‌ها از توانمندی جمهوری اسلامی اطلاعی ندارند توانمندی‌هایی که هنوز آشکار نشدند و بخشی از آن در این رزمایش‌ها آشکار شد که با آن توانمندی در کمترین زمان ممکن بنا به فرموده مقام معظم رهبری حتماً تلاویو با خاک یکسان خواهد شد، آن‌ها در صورت خطا فروپاشی خودشان را می‌بینند و در واقع زمان بندی فروپاشی خود را به جلو خواهند آورد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به چیزی کمتر از فروپاشی نباید فکر کند و نباید بگوید در آینده چه طرحی دارد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز فروپاشی رژیم صهیونیستی در دستور کار است، حتماً باید این رژیم فروپاشی شود و این غده سرطانی در منطقه باید فرو بپاشد که واقعاً خسارت‌های زیادی برای امت مسلمان داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.