پیگیری درمان حادثه دیدگان آتش سوزی کانکس در کنگرستان توسط آموزش‌وپرورش

عبدالرسول عمادی مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش و نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در پیگیری روند درمان حادثه دیدگان سردشت دزفول با اشاره به حضور خود در استان خوزستان به‌منظور پیگیری ابعاد مختلف این حادثه، گفت: به نمایندگی از وزیر آموزش‌وپرورش امروز با حضور در خوزستان روند درمان همکاران را پیگیری کردم.

وی افزود: این پیگیری‌ها پیش‌ازاین، توسط مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با کادر درمانی بیمارستان سوانح سوختگی آیت‌الله طالقانی انجام‌گرفته بود که نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

عمادی بابیان اینکه مراقبت‌ها و پیگیری بسیار خوبی برای حادثه دیدگان این سانحه تاکنون انجام‌گرفته است، اظهار کرد: کمک‌هایی نیز در جهت تأمین هزینه‌های درمان این حادثه دیدگان در حال انجام است که به‌زودی به نتیجه خواهد رسید.

مشاور عالی وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه، امروز دیداری با این حادثه دیدگان داشتیم که بسیار امیدوارکننده بود، گفت: ۳تن از همکاران ما دچار سوختگی‌هایی با درصدهای مختلف شده بودند که یکی از آن‌ها با درخواست خانواده به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل‌شده است که از طریق اداره کل آموزش‌وپرورش اصفهان در حال پیگیری روند درمانش هستیم.

وی با عنوان اینکه ۲تن از همکارانی که در اهواز در حال درمان هستند و شرایط رو به بهبودی دارند که بسیار امیدوارکننده است، اظهار کرد: علیرغم تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، یکی از اهالی روستا که در صحنه حادثه حضور داشت و دچار سوختگی شدید بود، فوت کرد که مایه تأسف بسیار است.

نماینده ویژه وزیر آموزش‌وپرورش در پیگیری حادثه سردشت دزفول ادامه داد: در این‌بین همچنان یکی از اهالی حادثه به دلیل حجم بالای سوختگی دارای شرایط سختی است که امیدواریم به شرایط بهتری از نظر سلامتی برسد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی تأکید کرد: اولویت نخست آموزش‌وپرورش سلامتی معلمان و فرهنگیان حادثه‌دیده است و از همه امکانات لازم در این راستا بهره‌گیری خواهد شد، اما پیگیری علت وقوع حادثه که به گفته حاضران در صحنه در پی وقوع رعدوبرق شدید و باران گسترده اتفاق افتاده است، باید توسط کارشناسان مربوطه موردبررسی قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.