دستگیری یک مامور قلابی در بازار تهران

سرهنگ «علیرضا ناصری نژاد»، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح این خبر پرداخت و بیان داشت: با شکایت تعدادی از شهروندان و اهالی محدوده بازار مبنی بر اینکه فردی که مدعی است مامور و نظامی است به بهانه‌های مختلف از آنان مبالغی را دریافت کرده است، تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار برای بررسی موضوع و دستگیری متهم وارد عمل شدند. 

وی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم با نمایش تجهیزات نظامی از جمله کلت کمری و دستبند، از شهروندان اخاذی کرده است که دستور بازداشت متهم از سوی مرجع قضائی صادر و تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار به محل تردد و نقاطی که احتمال حضور این متهم می‌رفت، اعزام شدند. 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه با هوشمندی ماموران کلانتری، متهم در حالی که سوار بر خودرواش در حال تردد بودف شناسایی و خودرواش متوقف شد، ابراز داشت: متهم در ابتدای دستگیری سعی کرد تجهیزات نظامی‌اش را از خودرو به بیرون پرت کند که در بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد که تجهیزات نظامی قلابی بوده است. 

این مقام انتظامی گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد. ولی متهم منکر هرگونه جرم ارتکابی بود و اظهار داشت که تجهیزات نظامی قلابی را برای جذابیت اقلام همراه داشته است. 

سرهنگ ناصری با اشاره به اینکه متهم پس از مواجهه حضوری با شاکیان چاره‌ای جز اعتراف به اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در پوشش ماموران انتظامی نداشت، افزود: متهم به ۲۰ فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شد. 

ناصری نژاد در پایان گفت: با مراجعه ۱۱ نفر از شاکیان و شناسایی مامور قلابی، متهم دستگیر شده پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی منعکس شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.