ابتلای مهرداد میناوند و علی انصاریان به بیماری کرونا اخبار ضد و نقیض زیادی را درباره وضعیت این دو نفر به خصوص مهرداد میناوند به وجود آورده است. درباره آخرین وضعیت این دو پیشکسوت فوتبال ایران دکتر مردانی، فوق تخصص بیماری‌های عفونی و دکتر هاشمیان، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه نظر داده اند.

دکتر مردانی درباره وضعیت میناوند گفت: متاسفانه به علت مسائل تنفسی و کمبود اکسیژن ایشان در بیمارستان بستری هستند. من امروز صبح براساس درخواست خانواده محترم این عزیز و هم‌چنین پزشک معالج ایشان بر بالین او حاضر شدم و او را معاینه کردم. ایشان نسبت به زمانی که فوتبال بازی می‌کردند کمی چاق شده‌اند که از نظر تنفسی باعث اذیت شدن ایشان است. آقای میناوند را به دستگاه‌های تنفس مصنوعی وصل کرده بودند و بعد از آن هم برای بازتر شدن راه تنفسی از اقدامات تهاجمی مثل تراکستومی انجام شد که الآن راه‌های تنفسی نسبت به صبح کمی بهتر است چون من آخرین اطلاعاتی که دارم برای ساعت ۱۰ شب است و خوشبختانه نفس ایشان آرام‌تر شده و ما به مردم این قول را می‌دهیم که آن‌چه در توان داریم برای او انجام دهیم و از همه مردم می‌خواهم که برایش دعا کنند.

در ادامه دکتر هاشمیان هم درباره آخرین وضعیت علی انصاریان صحبت کرد: ایشان هم در ICU بستری هستند و ریه ایشان دچار گرفتاری دوطرفه شده و با ترکیب دارویی در تلاش هستیم تا وضعیت او را بهبود ببخشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.