پیام خداحافظی ملانیا ترامپ

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا در پیام خداحافظی خود که دوشنبه کاخ سفید منتشر کرد، گفت: چهار سال گذشته فراموش‌نشدنی هستند. وقتی دونالد و من دورانمان را در کاخ سفید به پایان می‌رسانیم، به همه کسانی که در قلبم هستند و داستان‌های فوق‌العاده آنها از عشق، میهن‌پرستی و عزم فکر می‌کنم.  

در شرایطی که کمپین واکسیناسیون در سراسر این کشور در حال انجام است، او از آمریکایی‌ها خواست از اقشار آسیب‌پذیر در بحبوحه این پاندمی محافظت کنند.

ملانیا گفت: در وضعیتی که جهان همچنان با پاندمی کووید-۱۹ مقابله می‌کند، من از تمام پرستاران، پزشکان، کارشناسان حوزه سلامت، کارگران تولیدی، رانندگان کامیون و خیلی از افراد دیگر که برای نجات جان انسان‌ها کار می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

بانوی اول آمریکا از آمریکایی‌ها خواست دست از همبستگی نکشند و به یکدیگر توجه نشان دهند. ملانیا ترامپ گفت: در هر شرایطی، من از تک‌تک آمریکایی‌ها می‌خواهم تا سفیر نیکی باشند. روی آنچه ما را متحد می‌کند، متمرکز شوند. بالاتر از آنچه ما را دو دسته می‌کند، قرار بگیرند. همواره عشق را به تنفر، صلح را به خشونت و دیگران را به خودشان در اولویت قرار دهند.

در همین حال شبکه خبری سی‌ان‌ان دوشنبه گزارش داد که دونالد ترامپ هم یک سخنرانی خداحافظی ضبط کرده است که انتظار می‌رود امروز سه‌شنبه منتشر شود. جو بایدن ظهر روز چهارشنبه به وقت آمریکا به عنوان رئیس جمهوری جدید سوگند یاد می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.