گل‌محمدی: داور کار را برای ما سخت کرد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک تیمش برابر فولاد اظهار کرد:‌ بازی مهمی از لحاظ جدولی برای ما بود. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی در لیگ است. بازی کردن جلوی این تیم همیشه سخت بوده است. امروز هم روز سختی برای ما بود. توانستیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم و فرصت طلب بودیم. بازیکنان خوب جنگیدند. فوتبال امروز فیزیکی و فنی بود و تنش‌های زیادی به لحاظ شرایط بازی به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود.

او درباره پنالتی فولاد هم بیان کرد: صحنه‌ای نبود که داور پنالتی بگیرد. دهن کنعانی‌زادگان پر خون شده بود. نمی‌دانم داور چه چیزی دید که پنالتی گرفت و کار را برای ما سخت کرد. ۴ بازی بود که نبرده بودیم و این بازی خیلی مهم و حساس بود. این گونه سوت‌ها فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند. صحنه واضح بود و پنالتی نبود. نمی‌دانم چرا پنالتی اعلام کرد.

گل‌محمدی درباره حواشی کنار زمین بین نیمکت‌نشینان دو تیم هم توضیح داد: فوتبال است دیگر. همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داخل و خارج از زمین دارد. چیزی که در آخر می‌ماند بحث رفاقت و دوستی‌هاست. هیجان‌های بازی روی عملکرد بازیکنان و کارد فنی اثر می‌گذارد. سوت داور و پنالتی بازی را از آن تب و تاب انداخت و بحث‌های فنی زیر سوال رفت.

او ادامه داد: باید از کسانی که برای فوتبال زحمت می‌کشند تا این که لیگ ادامه داشته باشد تشکر کرد. کرونا یه طرف قضیه است و هفته قبل هم باوجود آلودگی هوا شرایط خوبی برای برگزاری بازی نبود اما برای این که فوتبال زنده بماند و مردم در خانه فوتبال ببینند بازی کردیم. بعد از کادر پزشکی که بیش‌ترین زحمت را می‌کشند باید از فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال تشکر کرد.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین در نشست خبری درباره این که برای مشکل گلزنی تیمش چه راه‌حلی دارد؟ توضیح داد: باید تمرینات اختصاصی بیش‌تری انجام دهیم و در زدن ضربات آخر تمرکز داشته باشیم. خوشبختانه تیم ما خوب موقعیت‌سازی می‌کند و امروز هم توانستیم از این موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. فرصت‌طلب بودیم و توانستیم برنده شویم. 

او درباره مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان هم بیان کرد: مجبور شدیم دو بازیکن را تعویض کنیم. در این پست کمبود بازیکن داریم و نگران وضعیت دفاع وسط هستیم. باید با دکترهای تیم صحبت کنم تا ببینم وضعیت آن‌ها چگونه است. 

گل‌محمدی درباره داروی هم اظهار کرد: داور در نیمه اول بازی را خوب مدیریت کرد اما نیمه دوم بازی از دستش خارج شد و صحنه‌ای را خطا اعلام کرد که اصلا پنالتی نبود. صحنه خیلی واضح بود و توپ به سینه کنعانی‌زادگان خورد. خیلی تعجب کردیم. با این که نزدیک صحنه بود اما اعلام پنالتی کرد. این باعث تنش و ناامنی در بازی شد و روند مسابقه را به سمت خشونت برد. داور به من و خیلی‌های دیگر کارت زرد داد.

او در پاسخ به این پرسش که در صورت مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان از آرمان رمضانی در خط دفاعی استفاده می‌کند یا خیر؟ با شوخی گفت: بازیکن داریم؛ من و افشین پیروانی هستیم. 

او ادامه داد: باید اول ببینیم وضعیت بازیکنان به چه صورت است. الان نمی‌تونم درباره این که چه کسانی در بازی‌های بعدی بازی می‌کنند صحبتی کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.