آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی تفحص از بانک‌های خصوصی در دستور کار پارلمان

جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۵ نماینده و به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، طرح جهش تولید و تامین مسکن و طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستورکار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان در ادامه طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش، لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک و طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب ۱۳/ ۶/ ۱۳۹۷ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مورد بررسی قرار می‌دهند.

لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانکهای خصوصی از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی است.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی نیز در دستورکار جلسه امروز مجلس است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.