شهرخودرو بعد از ۴ هفته پیروز شد

تیم فوتبال شهرخودرو مشهد امروز دوشنبه در هفته دهم لیگ برتر میزبان تیم سایپا بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شهرخودرو به پایان رسید. امین قاسمی نژاد (۵۴) برای شهرخودرو در این مسابقه گلزنی کرد.

شهرخودرو پیش از این دو برد، سه تساوی و چهار باخت داشت و با نتیجه بازی امروز ۱۲ امتیازی شد. آخرین برد شهرخودرو مربوط به هفته پنجم و برابر ذوب آهن بود و این تیم با هدایت مهدی رحمتی توانست پس از چهار مسابقه دوباره طعم برد را بچشد.

سایپا که آخرین بار در هفته سوم مقابل نساجی پیروز شده بود، به روند ناکامی‌های خود ادامه داد و با این باخت، ۷ هفته از برد دور ماندند. این دومین شکست شاگردان ابراهیم صادقی در این فصل است که آنها را ۱۰ امتیازی نگه داشت.

همچنین در دیگر بازی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان سیداکبر پورموسوی به پایان رسید تا روند بردهای آبادانی‌ها در خانه همچنان ادامه داشته باشد.

رضا خالقی‌فر در دقیقه ۱۶ زننده گل صنعت نفت آبادان در نیمه اول بود. این بازیکن در دقیقه ۲۲ به خاطر مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به طالب ریکانی داد. گل دوم زردپوشان آبادانی را مهدی زبیدی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساند. 

صنعت نفت با کسب پنجمین پیروزی فصلش ۱۸ امتیازی شد و موقتا تا پایان بازی استقلال به صدر جدول صعود کرد. نفت مسجدسلیمان هم با شکست در دربی خوزستان همچنان با ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند. 

داوری این دیدار برعهده عباس راکی بود که محمدمهدی احمدی از نفت مسجدسلیمان و مهدی حنفی از صنعت نفت آبادان را با کارت زرد جریمه کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.