پیش بینی بورس امروز ‌‌‌دوشنبه ۱۵ دی

در روز یکشنبه شاخص کل بورس هزار و ۳۲۸ واحد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۵۳۸ واحد در رقم ۴۵۵ هزار و ۷۰۸ واحد ایستاد.

در دومین روز معاملاتی هفته شاخص کل و شاخص هم‌وزن هر دو اندکی رشد کردند. اما بورس در روز یکشنبه ۲ نکته مثبت و ۳ نکته منفی برای سهام‌داران داشت.

دیروز برای هفتمین روز پیاپی شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم. در روز ‌یکشنبه ۶۲۱ میلیارد تومان پول‌ حقیقی از بورس خارج شد. بیشترین خروج پول حقیقی را سهام شپنا داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن ۹۲ میلیارد تومان بود. 

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «روزنه امید بورس در سیاهه زمستان» بخوانید.

تحلیل بازارهای طلا، خودرو، بورس، مسکن، بیت‌کوین و دلار برای ۲۰۲۱ در ۱۵ دقیقه!

به گزارش اکوایران، دوشنبه ۱۵ دی ماه نخستین روز کاری بازارهای جهانی در سال جدید میلادی است. سالی که بسیاری امیدوارند بشر بر بحران کرونا فائق آید و همه از این بلای کرونا به دور!

در برنامه «فردایی» نگاهی انداخته‌ایم به آینده احتمالی مسکن در ایران، ماجرای قیمت‌گذاری جدید ۱۸ خودروری پرمصرف، افق قیمتی نفت و ماجراهای سیاسی اعم از دعوای روسیه و عربستان و جنگ تجاری و رقابت‌های اوپک، روند قیمتی طلا و ارتباطش با شاخص دلار و استراتژی بانک‌های مرکزی در تغییر نرخ بهره، تغییرات احتمالی فلزات اساسی در بازارهای جهانی، هیجانات قیمتی رمزارزها و بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰ و شک‌ها در خصوص ۲۰۲۱، بورس تهران و همبستگی آن با تحولات قیمت دلار و هر دو با برجام!

برنامه «فردایی» را هرشب از رسانه تصویری اکوایران دنبال کنید.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.