فرمانده کل سپاه: سردار سلیمانی اسطوره‌ای فراموش ناشدنی است/ ایشان در برابر هیچ دشمنی قد خم نکرد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از جزیره بوموسی و ارزیابی آمادگی های رزمی و دفاعی یگان‌های نیروی دریایی سپاه در این جزیره در جمع بسیجیان دریادل مستقر در بوموسی ، اظهار داشت: در سالگرد شهادت قهرمان بزرگ ملت ایران و امت اسلام سردار جاودانه و پر افتخار سپاه اسلام "سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، ابومهدی المهندس و یاران شهید همراه ایشان باید گفت ، حاج قاسم مردی است که در ترسیم سیمای جدید  جهان اسلام و آزادسازی مسلمانان از اسارت طواغیت و شکست دادن مستکبران در میدان‌های نبرد وسیع ، نقش تعیین‌کننده و محوری بر عهده داشت و با همه عظمت وجودی و گسترش شخصیتی ، فردی متواضع و مهربان و مردی بود که تا آخرین لحظه زندگی از درون مردم جدا نشد .

وی افزود :شهید حاج قاسم سلیمانی خود را خادم شهیدان و دوستدار مردم و بسیجیان و فدایی آنان برمی شمرد و در مقابل دشمنان خدا بسیار سرسخت و غلیظ و شدید همانند کوه استوار می ایستاد و از هیچ قدرتی به جز خدای خالق  نمی ترسید .

سرلشکر سلامی با تاکید بر این که سردار سلیمانی برابر هیچ دشمنی حتی به ظاهر بزرگ و مهیب جهانی قد خم  نمی‌کرد، تصریح کرد :سردار قاسم سلیمانی یک اسطوره فراموش نشدنی است که در تاریخ اسلام و حافظه تاریخی ملت های مسلمان زنده و هرگز از صفحات ذهن آنان محو نخواهد شد .

فرمانده کل سپاه در ادامه خطاب به بسیجیان گفت: امروز شما رویش های  سلیمانی های جدید در کشور هستید که در مقابله با دشمنان خدا،  آرایش ایستادگی، ثبات قدم و جوانمردی ایجاد کرده اید تا به دشمنان اسلام و ایران بگویید هرگز ملت ایران صحنه های دفاع از دستاوردهای باشکوه انقلاب و استقلال کشور را ترک نکرده و در سایه مکتب شهید سلیمانی،  میدان صیانت از عزت و منزلت جهانی ایران عزیز را نیز رها نمی کنید.

وی تصریح کرد :هر ملتی که اراده کند در صحنه بایستد و از خود در مقابله با دشمنان دفاع کند ، پیروز است و شکست نخواهد خورد .

سرلشکر حسین سلامی با بیان اینکه دشمنان خدا وقتی تصاویر شما را روی زمین می بیند مضطرب می‌شوند ، دلهره پیدا می‌کنند و می‌دانند این سرزمین شکست ناپذیر است،خاطرنشان کرد: وقتی مردانی این چنین مصمم هستند ،ملت ما و امت اسلام سرافراز می‌ماند و کسی نمی‌تواند به مسلمانان تعرض کند.

 فرمانده کل سپاه تاکید کرد: شما امروز پیشانی اصلی دفاعی کشور در جزیره بوموسی هستید و وقتی دشمن شما را می‌بیند نتیجه می گیرد که باید با این ملت مودبانه ، محترمانه و با احتیاط سخن بگوید و عمل کند ، زیرا حضور شما نشان دهنده اراده یک ملت است.

 سرلشکر  سلامی با تاکید بر اینکه شما  بسیجیان نمایندگان ملت ایران هستید و این ملت  پشتیبان شما است، گفت:جزیره  بوموسی نگین زیبای انگشتری ملت ایران است و ما صمیمانه از شما عزیزان که هجرت کرده‌اید و پای در سنگر جهاد گذاشته اید تشکر می کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.