تسلیت جهانگیری و ظریف به سید محمد خاتمی

اسحاق جهانگیری در پیام تسلیت به سیدمحمد خاتمی آورده است: درگذشت بانوی پرهیزکار و صبور سرکار خانم سیده منصوره صدر مادرهمسر گرامیتان و خواهر ارجمند عالم مجاهد و روحانی روشن ضمیر و روشن بین امام موسی صدر موجب تأسف و تأثر گردید.

در ادامه پیام جهانگیری آمده است: مصیبت فقدان این بانوی مؤمنه و وارسته را به جنابعالی و خانواده محترمتان و سایر بستگان گرانقدر صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسألت دارم.

خواهر امام موسی صدر و مادر همسر رییس دولت اصلاحات شب گذشته به دلیل کهولت سن در تهران درگذشت.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در پیام به سید محمد خاتمی درگذشت خواهر امام موسی صدر را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: با کمال تاثر در ایام شهادت و سوگواری صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) خبر درگذشت بانوی بزرگوار و مومنه، حاجیه خانم منصوره صدر (صادقی)، همشیره مکرمه امام موسی صدر را دریافت کردم. 

 اینجانب ضایعه درگذشت آن فقیده سعیده را به حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، برادر محترمم جناب آقای دکتر محمد صدر و خانواده‌های محترم صدر، صادقی و خاتمی و سایر بازماندگان معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای آن بانوی فاضله، علو درجات و همجواری با صلحاء و مومنان مقرب درگاه الهی را مسئلت می‌نمایم. 

لازم به ذکر است، «منصوره صدر» خواهر امام موسی صدر و مادر همسر رییس دولت اصلاحات شب گذشته به دلیل کهولت سن در تهران درگذشت.

 سید محمد رضا خاتمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تایید این خبر اظهار داشت: اگرچه منصوره صدر (صادقی)  از مدتها قبل مبتلا به بیماری‌های مزمن بود اما او شب گذشته بر اثر کهولت سن در تهران درگذشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.