روحانی، رکورددار برگزاری نشست خبری در بین سران قوا

 علیرضا معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به نشست خبری ظهر دوشنبه رئیس‌جمهوری با رسانه‌های داخلی و خارجی نوشت: «‌از خبرنگاران که صدای پر پژواک افکار عمومی‌اند بسیار عذرخواهی می‌کنم که محدودیت‌های ‎کرونا اجازه نداد تا میزبان تعداد بیشتری از ایشان باشیم ‌و صمیمانه سپاسگزارم از خبرنگاران حاضر در نشست مطبوعاتی امروز که پرسشگر گستره‌ی متنوعی از مسائل مهم این روزها بودند؛ هرچند پرسش برخی از دوستان، به بیانیه شبیه‌تر بود.

‌خوشحالم که ‎کرونا مانع آن نشده تا میزبانی ‎رئیس‌جمهور از اهالی رسانه متوقف شود. هم نشست خبری امروز و هم دو نوبت گفت‌وگو با مدیران رسانه‌ها، در ماه‌های کرونایی برگزار شد. ‎روحانی تنها رئیس قوه‌ای است که در این ایام، سه بار پاسخگوی اصحاب رسانه بوده است.»

لازم به ذکر است، درحالی که محمدباقر قالیباف که نزدی به ۷ ماه است در جایگاه ریاست قوه مقنه قرار گرفته است و  در ایام کرونا بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سفرهای استانی را کلید زد تا امروز هیچ نشست خبری را برگزار نکرده است. ابراهیم رئیسی نیز از اسفند ۹۷ تا امروز کرسی ریاست قوه قضائیه را به عهده داشته است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.