شناسایی پارکینگ خودروهای احتکار شده در غرب تهران

سردار علی ذوالقدری اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با احتکار و اخلالگران اقتصادی، روز گذشته ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از وجود پارکینگ احتکار خودرو در یکی از مجتمع های تجاری غرب تهران مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی، ماموران به پارکینگ مجتمع اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۷۴ دستگاه خودروی احتکاری شامل ۷۱ دستگاه خودروی مونتاژ داخل اعم از انواع پژو۲۰۶،۴۰۵، پارس، سمند سورن، دنا معمولی، اچ سی کراس، پراید و سه دستگاه خودروی خارجی جک اس-۵ شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان، ارزش کالاهای احتکار شده حدود۱۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهارکرد: در این خصوص یک متهم که مالک پارکینگ مذکور است تا بررسی تکمیلی موضوع و شناسایی سایر محتکران، دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ذوالقدری در پایان با اشاره به اینکه پلیس عزم خود را برای مبارزه جدی با محتکران و ایجاد بستری آرام و به دور از هرگونه التهاب در جامعه به کار گرفته است، گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.