اذیت و آزار عجیب کودک توسط زوج شیطان صفت!

زوج آمریکایی که اقدام به کودک آزاری کرده بودند به زندان محکوم شدند. این زوج با گرسنه نگه داشتن این بچه، او را مجبور به خوردن تنها نودل چینی کرده و وی را مورد تنبیه بدنی قرار می‌دادند. آن‌ها همچنین این پسر را مجبور به خیره ماندن به خط چسب نواری‌ای که روی دیوار ایجاد شده بود کرده و در صورت حرکت سر وی او را تنبیه می‌کردند.

«بوفورد وِهیسِنانت» ۴۲ ساله به اتهام کودک آزاری در سال ۲۰۱۶ به زندان محکوم شد. بنا به گزارش پلیس زنی با نام «جنیفر ناش» نیز اعتراف کرد که به همراه بوفورد اقدام به اذیت و آزار این پسر که اکنون ۱۴ ساله است می‌کرده اند. این اتفاق در ژانویه سال ۲۰۱۶ در تگزاس آمریکا رخ داده بود.

در گزارش پلیس آمده این زوج این بچه را مجبور به ایستادن، خیره ماندن به نوار چسب، نگه داشتن قوطی نخود و بالابردن دستهایش می‌کردند. بنا به این گزارش در صورتی که نگاه بچه از خط نوارچسب منحرف می‌شد آن‌ها با گلوله‌های پلاستیکی وی را از پشت مورد هدف قرار می‌دادند. این پسربچه همچنین مجبور به انجام حرکت اسکات و شنای سوئدی می‌شد. این کودک در صورت توقف انجام این حرکات سخت با گلوله پلاستیکی از پشت مورد هدف قرار می‌گرفت. این زوج با اتهام صدمه بدنی عمدی به کودک مورد محاکمه قرار گرفتند.

اذیت و آزار عجیب کودک توسط زوج شیطان صفت!

بنا به گزارش پلیس این کودک از بستگان بوفورد بود و نسبت جنیفر با وی مشخص نشده است. برای بوفورد و جنیفر در پرونده سواستفاده و کودک آزاری در سال ۲۰۱۹ به ترتیب سه سال و دو سال حبس مورد توافق قرار گرفت. بوفورد هفته پیش بار در تاریخ ۱ دسامبر دیگر به پشت میله‌های زندان بازگشت و جنیفر نیز می‌گذشته درگذشت.

اذیت و آزار عجیب کودک توسط زوج شیطان صفت!

انتهای پیام/

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.