ابتلای فرماندار ایالت پنسیلوانیا به کرونا

به نقل از نشریه آنلاین پولیتیکو، «تام وولف» فرماندار ایالت پنسیلوانیا روز چهارشنبه در پیامی که در صفحه کاربری خود در توئیتر منتشر کرد، خبر ابتلای خود به کرونا را اعلام کرد.

او در این پیام توئیتری نوشت که نتیجه آزمایش کووید -۱۹ وی در روز سه شنبه مثبت اعلام شد؛ در حالی که وی هیچ‌گونه علائمی نداشته و از این رو، به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اما طبق دستورالعمل وزارت بهداشت آمریکا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در این کشور، وولف هم اکنون در منزل خود در قرنطینه بسر می‌برد و همسرش نیز تا دریافت جواب آزمایش کرونا در قرنطینه خواهد ماند.

گفتنی است که تاکنون در ایالت پنسیلوانیای آمریکا بیش از ۴۴۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده و بیش از ۱۱ هزار تن نیز جان باخته‌اند.

به گزارش مهر، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در این کشور ظرف یک شبانه روز گذشته با افزایشی چشمگیر از ۲۹۴ هزار نفر گذشت.

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص اعلام کرد: «آخرین شمار مبتلایان به این ویروس ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۷۳۸ نفر است و تعداد قربانیان نیز به ۲۹۴ هزار و ۴۱۱ تَن افزایش یافته است».

طبق اعلام این وبگاه، آمریکا با احتساب این آمار در صدر فهرست کشورهای جهان به لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان قرار دارد.

گفتنی است، خبرگزاری رویترز پیشتر اعلام کرده بود که افزایش بی‌سابقه موارد ابتلا به کرونا در آمریکا، میزان مراجعه و بستری در بیمارستان‌ها را به مرز بی سابقه‌ای رسانده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.