برادرزاده ترامپ: دونالد باید راهی زندان شود

مری ترامپ، برادرزاده رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با آسوشیتدپرس عمویش دونالد ترامپ را "گناهکار، ظالم و آلوده به خیانت" توصیف کرد و گفت که او نباید آمرزش گناهی که رابرت ای. لی، از ژنرال‌های ارتش کنفدراسیون در جریان جنگ‌های داخلی آمریکا دریافت کرد، داشته باشد.

این منتقد رئیس جمهوری آمریکا گفت: به گمان من اگر ترامپ و کسان دیگری که او را توانمند کردند و جرایمی را با او مرتکب شدند مسوول شناخته نشوند، تراژدی رخ خواهد داد. این کار بازسازی کشور را در بلندمدت غیرممکن می‌سازد.

مری ترامپ در حال برنامه‌ریزی کتاب جدیدی درباره آسیب‌های جمعی است که به گفته او از زمان تأسیس آمریکا بر گرده برده‌های سیاه‌پوست وجود داشته و با شیوع این پاندمی وخیم‌تر می‌شود. عموی مری در تلاش برای خاموش کردن این منتقدش ناکام مانده است و سخنگوی کمپین ترامپ می‌گوید: آیا او اشاره کرد که کتابی برای فروش دارد؟ او صرفا کتابی برای فروش دارد.

مری ترامپ که روانشناس و نویسنده است، همچنین این تصور را که محاکمه یک رئیس جمهور پیشین باعث تعمیق اختلافات سیاسی در این کشور می‌شود، رد می‌کند. او گفت: این صراحتا توهین‌آمیز است که هر از گاهی گفته شود مردم آمریکا می‌توانند از عهده این کار برآیند و ما فقط باید حرکت کنیم. اگر کسی سزاوار پیگرد و محاکمه باشد، این دونالد است. (در غیر این صورت) ما فقط خودمان را در معرض کسی قرار می‌دهیم که، باور کنید یا نه، حتی بدتر از چیزی است که او هست.

این نویسنده آمریکایی به آسوشیتدپرس گفت: آمریکا در حال نگاه کردن از بالا به پایین به انفجار اختلالات روانشناختی از ضربه زندگی کردن در کشوری است که نه فقط این پاندمی به آن حمله کرد بلکه به طور کامل بد مدیریت شد. ایالات متحده باید دوباره تصور کند که چگونه با سلامت روان و بیماری‌های روانی مقابله می‌کند و آنها را با همان شدت بیماری‌های جسمی درمان کند.

مری ترامپ گفت که رفتار رئیس جمهوری آمریکا پس از انتخابات با توجه به شخصیت، روانشناسی و بیزاری همیشگی او از بازندگان "کاملاً جور در می‌آید."

او افزود: ترامپ کسی است که هرگز در زندگی به صورت قانونی برنده نشده است. اما هرگز هم نباخته است. چون از نظر او، برنده شدن بسیار مهم است و او همواره شایسته پیروزی است و در این راه دروغ گفتن، تقلب کردن و دزدی جایز است. او این رفتارش را از پدرش به ارث برده است. او انسان وحشتناکی بود که از تحقیر دیگران لذت می‌برد. مساله فقط این نیست که دونالد وحشتناک و بی‌کفایت و بی‌رحم است، بلکه مساله این است که به او اجازه داده شده تا چنین باشد. هر تخلفی که بدون مجازات مانده، فرصتی برای او شده تا کارش را جلو ببرد. برای همین است که ما قرار است ببینیم که او چطور حین خروج از این در تا جایی که می‌تواند افراد را خرد می‌کند.

هیچ رئیس جمهوری سابقی در آمریکا هرگز پس از ترک قدرت بازداشت نشده است، اما مری ترامپ استدلال می‌کند که محافظت از افراد قدرتمند در برابر مجازات در طول تاریخ به این کشور آسیب زده است. او به عنوان نمونه به آمرزش گناهان ژنرال رابرت ای. لی، از نظامیان ارتش کنفدراسیون پس از جنگ داخلی آمریکا اشاره کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.