سردار سنایی راد: ترور شهید فخری‌زاده بدون پاسخ نمی‌ماند

سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی، گفت: ترور شهید فخری زاده قبل از اینکه ارزش عملیاتی و نظامی داشته باشد یک اقدام بزدلانه به حساب می‌آید که برای طراحان و انجام دهندگان این عمل پلید، تولید هیچ نتیجه‌ای نمی‌کند.

وی افزود: مسلم است که در اولین گمانه‌زنی‌ها انگشت اشاره به سمت رژیم صهیونیستی رفته است، زیرا مسئولان ارشد این رژیم از این شهید سعید به عنوان دانشمند هسته‌ای نامبرده و او را تهدید کرده بودند، همچنین سخن از طرح ترور او توسط صهیونیست‌ها بیان شده بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه شهادت بزرگترین آرزو و پاداش مردان خدایی است، گفت: شهادت شهید فخری زاده در واقع نوعی پاداش به زحمات سالیان دراز این شهید بزرگوار به حساب می‌آید و برای او شهادت در راه حق و رسیدن به آرزویش افتخار است.

سردار سنایی‌راد با تاکید بر اینکه مسلماً چنین اتفاقی بدون پاسخ نخواهد ماند، گفت: صهیونیست‌ها در یک اقدام تروریستی دست به این جنایت زدند.

وی اظهار داشت این اتفاق در داخل کشور ما موجی از همدلی و وحدت پدید خواهد آورد و راه این شهید بزرگوار توسط دانشمندان دیگری که حاصل سال‌ها زحمت او و همرزمانش در تربیت دانشمندان است ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ملت ما در پیشبرد اهداف خود کوچک‌ترین تردیدی در اراده و عمل خود نخواهند داشت و همان‌گونه که شهادت سپهبد سلیمانی موجب رویشی عظیم در کشور ما شد. راه او [فخری زاده] توسط دیگران ادامه پیدا خواهد کرد و این شهادت به رویش‌هایی در عرصه علمی و فناوری تبدیل خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.