رژیم صهیونیستی سفارتش در بحرین را افتتاح می‌کند

پایگاه صهیونیستی «آی۲۴» به نقل از والا گزارش داد که دو دیپلمات این رژیم که هم‌اکنون در بحرین حضور دارند، تا زمان رسیدن سفیر جدید، اداره سفارتخانه را برعهده خواهند داشت.

در این گزارش اشاره شده است که یک مقام از وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، هفته جاری وارد منامه شده است تا برای پیدا کردن محلی مناسب برای سفارتخانه و بازگشایی آن اقداماتی را انجام دهد.

در این گزارش همچنین آمده است که سفارت جدید با پرچم و با نماد رسمی رژیم صهیونیستی آغاز به کار خواهد کرد و جایگزین نمایندگی دیپلماتیک و محرمانه رژیم صهیونیستی خواهد شد؛ نمایندگی که به مدت یازده سال تحت پوشش یک شرکت مشاوره‌ بین‌المللی در این کشور فعالیت داشته است.

آی۲۴ همچنین نوشت، تا زمانی که شرایط برای افتتاح سفارت در اسرع وقت فراهم شود، فعالیت‌های سفارتخانه تا زمان پیدا کردن یک ساختمان ثابت، در یک ساختمان موقت آغاز خواهد شد.

طبق این گزارش، دو دیپلماتی که سفارت را راه‌اندازی خواهند کرد، هفته گذشته وارد منامه شده‌اند و نمایندگانی از وزارت خارجه بحرین در فرودگاه از آنها به‌صورت رسمی استقبال کرده‌اند.

این گزارش در حالی است که گابی اشکنازی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی روز گذشته در دیدار با یک مقام بحرینی گفت که «به‌زودی» به منامه خواهد رفت و سفارت تل‌آویو را افتتاح خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.