منهتن دختر و داماد ترامپ را نمی‌خواهد؟

به گزارش روزنامه سان، شایعه شده که  خانواده جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر دونالد ترامپ که ساکن واشنگتن دی.سی بوده‌اند، در آستانه بازگشت به آپارتمان ۴.۱ میلیون دلاری خود در ساختمان متعلق به دونالد ترامپ در منطقه منهتن به مجرد اینکه این رئیس جمهور آمریکا به شکستش به جو بایدن در انتخابات اذعان کند، هستند.

با این وجود فعالیتهای آنها برای رئیس جمهور در کاخ سفید ممکن است برنامه‌های آنها تحت الشعاع قرار دهد.

جیسون سلویگ و داورام استیفلر، دو کمدین شناخته شده با عنوان "دروغگوهای خوب" اقدام به توزیع یک سری پوسترهای "کسی او را نمی‌خواهد" با طرح ایوانکا ترامپ در محله منهتن کرده‌اند.

این پوسترها که با طرح پوسترهای افراد تحت تعقیب در غرب قدیم کار شده‌اند، لهجه قلابی دختر ترامپ و همسرش جارد کوشنر را مسخره کرده‌اند.

این پوستر به کوشنر به شکل شخصیت شیطانی و ترسناک داستانی "اسلندرمن" ارجاع داده است.

اخیرا یک گروه جمهوریخواهان مخالف به نام "پروژه لینکن" دو بیلبورد را در میدان تایمز نصب کردند. یکی از این بیلبوردها جارد کوشنر را همراه با یک جمله نقل قول از او که در آن گفته "نیویورکی‌ها قرار است رنج ببرند و این مشکل آنهاست" نشان داده است.

ایوانکا که در دولت پدرش مشاور بوده، اخیرا "دموکراتهای شهر نیویورک" را بعد از گزارش نیویورک تایمز درباره دریافت ۷۴۷۰۰۰ دلار از درآمد چندین میلیونی هزینه‌های مشاوره وضع شده توسط پدرش محکوم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.