برتری پرسپولیس مقابل شهر خودرو در نیمه نخست

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ١۶:١۵ در ورزشگاه آزادی میزبان شهر خودرو خراسان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس را سید جلال حسینی در دقیقه ۴١ به ثمر رساند. 

در ١۵ دقیقه ابتدایی این دیدار تقریبا هیچ فرصت گلی روی دروازه‌ها خلق نشد با این حال در بیشتر لحاظات توپ در اختیار قرمز پوشان زمین بود. شاگردان گل‌محمدی که راه‌های نفوذ را بسته می‌دیدند سعی داشتند با پرس روی حریف و حضور در زمین شهرخودرو فرصت گلزنی ایجاد کنند اما موفق نبودند. 

در دقیقه ١٧، روی اشتباه مدافعان پرسپولیس، صفرزاده پشت محوطه جریمه سرخ‌ها صاحب توپ شد و با یک شوت پای چپ دروازه را هدف قرار داد اما شوت او را لک مهار کرد. دو دقیقه بعد از این صحنه،. میلاد سرلک حرکتی به دوران محوطه جریمه شهرخودرو انجام داد اما پاس عرضی او به هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نرسید تا این فرصت از دست برود. 

در دقیقه ٢۶، پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و در ادامه امید عالیشاه سعی داشت با استفاده از این فرصت دروازه را باز کند اما شوت او راهی اوت شد. 

در دقیقه ٢٧، امید عالیشاه از سمت چپ وارد محوطه جریمه شهر خودرو شد و با یک پاس بلند توپ را به سیامک نعمتی رساند اما ضربه سر سیامک نعمتی به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ٣۴، روی اشتباه دروازه‌بان شهرخودرو، آرمان رمضانی دوران محوطه جریمه صاحب توپ شد و درحالی که مقابل دروازه خالی قرار داشت، توپ را به اوت زد.

 در دقیقه ۴١، روی یک ضربه ایستگاهی سعید آقایی توپ را روی دروازه شهر خودرو ارسال کرد و سپس جلال حسینی با یک ضربه سر دروازه را باز کرد. 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و آرمان رمضانی.

ترکیب شعرخودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی، صادق صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی و امیرحسین کریمی.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.