شهادت جوان فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری "شهاب" فلسطین، بیمارستان "هداسا "هار هتسوفیم" چهارشنبه شب خبر شهادت جوان فلسطینی در نتیجه جراحت ناشی از شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل ایست و بازرسی "الزعیم" در شرق قدس را تأیید کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که شهید "نور جمال شقیر" ۳۰ ساله از شهرک "سلوان" در جنوب مسجد الاقصی بوده است که در نتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

در اطلاعیه صادر شده از بیمارستان واقع در سرزمین‌های اشغالی آمده است که بخش اورژانس جدید این بیمارستان یک جوان را پذیرش کرده است که از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفت که به دلیل  شدت جراحات تلاش نیروهای درمانی به نتیجه نرسید و به شهادت رسید .

نظامیان صهیونیست عصر چهارشنبه با شلیک به این جوان فلسطینی که در داخل خودروی خود بوده است، وی را به ادعای این که قصد عملیات زیرگیری با خودرو دارد، در نزدیکی ایست و بازرسی "الزعیم" در شرق قدس اشغالی هدف گلوله قرار دادند.

این درحالی است که نظامیان صهیونیست یک ماه پیش (۴ آبان ماه) نیز یک جوان ۱۷ ساله فلسطینی به نام "عامر عبدالرحیم صنوبر از اهالی روستای "یتما" در جنوب نابلس را نیز به شهادت رساندند.

وی در نتیجه جراحت ناشی از ضرب و شتم شدید با قنداق تفنگ توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در جاده رام‌الله در نابلوس به شهادت رسید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.