حکم نهایی کالدرون به زودی صادر خواهد شد

امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه انجام داد و به سوالات پیرامون کمیته بین الملل سرخ ها پاسخ داد؛ از پرونده گابریل کالدرون تا شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر. او درباره شرایط فینال لیگ قهرمانان نیز اظهار نظر کرد.

 حسینی درباره پرونده گابریل کالدرون گفت: آقای کالدرون دو دستیار داشتند، مدیریت وقت تشخیص دادند که پرونده آقای اینیگو به خاطر هزینه زیاد دادگاه عالی ورزش، از روند این دادگاه خارج شود و ما آن را پرداخت کنیم و ما هم این کار را کردیم. اما پرونده آقای کالدرون و خواکین در دادگاه CAS در جریان است. مرتبا از دادگاه عالی ورزش نامه می‌آید و ما جوابیه می‌فرستیم و داور هم مشخص شده. باید یک جلسه استماع بگذارند و سپس رای صادر می‌شود. معمولا دادگاه عالی ورزش نسبت به فیفا و ای اف سی روند کندی دارد.

او ادامه داد: طبق معمول کار گروهی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل داد و با مدیریت آقای شکوری و زیر نظر آقای پیروانی کارها پیش می‌رود. شرح وظایف را نوشته ایم و کارها روی روال پیش می‌رود، ما روز گذشته لیست تقاضای ویزا را ارسال کردیم برای فدراسیون که متشکل از کادرفنی، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بود. مسئله حباب پزشکی وجود دارد؛ هتل، زمین تمرین و زمین مسابقه و اعضای تیم حق ندارند از این سه حباب خارج شوند و در قرنطینه خواهند بود.

حسینی همچنین درباره پرونده شجاع و آل کثیر گفت: من در پرونده شجاع خلیل زاده نیستم، برای آل کثیر درخواست گراندز حکم کردیم و می‌توانیم در دادگاه عالی ورزش استینافمان را ثبت کنیم. ما این را گرفتیم و تقدیم کمیته حقوقی کردیم، در حال مطالعه هستند و لایحه ای را خواهند نوشت و ما طبق قانون فرصت 21 روزه و 10 روزه خواهیم داشت تا با ثبت هزینه دادرسی، به استیناف ببریم.

او درباره استفاده از مهدی خانی در فینال آسیا گفت: چه در غرب آسیا و چه در شرق آسیا؛ سه پنجره برای ثبت قرارداد وجود دارد. دوره اول برای پلی آف است و دوره های بعدی را هم استفاده کردیم و متاسفانه امکان اضافه کردن بازیکن وجود ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.