محمدحسن انصاری‌فرد پیش از آغاز دیدار پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار کرد: باید ببینیم تصمیم گیری سازمان لیگ برای تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر چگونه است. ما تابع برنامه ریزی سازمان لیگ هستیم.

وی درباره لغو دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر التعاون عربستان اظهار کرد: ما مرتب نامه نگاری می‌کنیم تا ببینیم شرایط چیست. ما اعلام کردیم که آماده برگزاری مسابقه هستیم و حاضریم در فردوگاه امارات تست دهیم و منتظر هستیم که چه جوابی به ما می‌دهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت رای دیدار پرسپولیس برابر سپاهان اطلاعی دارد یا خیر گفت: خبر ندارم اما هر چه زودتر اعلام شود بهتر است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگر صحبت هایش در پاسخ به این سوال که چرا این باشگاه برای لغو دیدارهای لیگ برتر اعتراضی ندارد گفت: کسی به ما چیزی نگفته است و هر چه مسوولان برگزار کننده مسابقات تصمیم بگیرند، تابع آن هستیم.

انصاری‌فرد درباره اظهارات شایان مصلح که عنوان کرده بود سپاهان عزمی برای بازی مقابل پرسپولیس نداشت هم گفت: این اظهارات همه چیز را ثابت کرد. این نشان داد همه حرف‌هایی که ما زدیم درست بود و حرف‌هایی که سپاهانی‌ها زدند بی پایه و اساس و کذب بود.

او در پایان درباره وضعیت آنتونی استوکس هم گفت: ما برای نقل وانتقالات نیم فصل نیاز به جذب بازیکن داشتیم و باید این کار را انجام می‌دادیم. بازتاب حضور استوکس خوب بود الان هم در حال مذاکره هستیم تا این بازیکن به تمرینات برگردد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.