یوسف باشی اظهار داشت: تانکر حامل سوخت بنزین که از سنندج به مریوان در حال حرکت بود در کیلومتر ۱۵ حدفاصل گردنه نیاباد با ۲ خودروی سواری رانا و پژو ۴۰۵ برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه تانکر سوخت دچار آتش سوزی شد و راننده به علت سوختگی جان خود را از دست داد و سرنشینان خودروهای سواری نیز مصدوم شده و توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شدند.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه بلافاصه نیروهای راهداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور پیدا کردند، یادآور شد: این حادثه باعث مسدود شدن یکساعته مسیر ارتباطی سنندج - سروآباد - مریوان شد که با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و آتش نشانی مسیر بازگشایی شد و تردد در این مسیر از سر گرفته شد.

وی اضافه کرد: علت اصلی تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دکتر سینا ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان سروآباد نیز با بیان اینکه مصدومان حادثه در بیمارستان شهید چمران این شهرستان مداوا شدند، اظهار داشت: مصدومان این حادثه دچار جراحات جزیی شده بودند.

جاده ارتباطی سنندج به سروآباد به طول ۹۰ کیلومتر یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه خیز آستان کردستان است که با توجه به کوهستانی بودن منطقه، حوادث رانندگی جانی و مالی زیادی در آن اتفاق می‌افتد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.